۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶

آیین پیاده‌روی آیت‌الله وحید خراسانی و آیت‌الله صافی گلپایگانی +تصاویر

همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) آیت الله وحید خراسانی و آیت الله صافی گلپایگانی در قالب دسته های عزاداری و با پای پیاده به حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) رهسپار شده و به عزاداری پرداختند.
کد خبر : ۳۵۲۲۷۵
صراط: همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) آیت الله وحید خراسانی و آیت الله صافی گلپایگانی در قالب دسته های عزاداری و با پای پیاده به حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) رهسپار شده و به عزاداری پرداختند.

به گزارش ابنا، در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، دو تن از مراجع عظام تقلید برای عرض تسلیت و تعزیت به ساحت مقدسه حضرت فاطمه معصومه(س)، مسیر بیت‌ خود تا حرم مطهر را پیاده طی کردند و به عزاداری پرداختند.

در سالروز شهادت ام ابیها، شهر مقدس قم یکپارچه سیاه‌پوش شد و مردم در قالب دسته‌های عزاداری و سوگواری برای عرض تسلیت به سمت بارگاه مطهر حضرت معصومه(س) از شب و روز گذشته تا کنون در حال حرکت هستند.

به همین مناسبت بیوت علما و مراجع معظم تقلید از روزهای گذشته شاهد مراسم عزاداری حضرت فاطمه (س) است و امروز نیز دسته عزاداری با حضور آیت‌الله العظمی وحید خراسانی با حضور خیل کثیری از روحانیون ، شخصیت های لشکری و کشوری و خیلی عظیم مردم و دوستداران خاندان عصمت و طهارت از خیابان شهدا به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) حرکت کرد.

همچنین دسته عزاداری دیگری با حضور حضرت آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی از خیابان انقلاب با حضور عزاداران فاطمی به سمت حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای عالی حوزه های علمیه، اعضای جامعه مدرسین و خبرگان رهبری نیز با حضور در قم، در مراسم‌های عزاداری مدرسه امیرالمومنین(ع)، حسینیه امام خمینی(ره)، مرکز تحقیقات اسلامی امام صادق(ع)، اصناف قم و... حضور پیدا کرد.

همچنین ظهر امروز مراسم عزاداری در دفتر رهبر معظم انقلاب در قم نیز با حضور خیل عظیم عزاداران حسینی با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی برگزار شد.