۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۴

قلعه نویی: هواداران فردا به ورزشگاه بیایند

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: هواداران در بازی فردا به ورزشگاه بیایند و از تیم حمایت کنند چون بازی سختی با سایپا داریم.
کد خبر : ۳۵۲۲۸۶
صراط: سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: هواداران در بازی فردا به ورزشگاه بیایند و از تیم حمایت کنند چون بازی سختی با سایپا داریم. 

به گزارش مهر، امیر قلعه نویی عصر پنج شنبه در نشست خبری قبل از بازی تیم های تراکتورسازی و سایپا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سایپا نسبت به نیم فصل اول خیلی فرق کرده و آمار امتیاز گیری و گل نخوردن این تیم نشان دهنده تغییر و بهتر شدن تیم سایپا دارد.

وی ادامه داد: بازی با سایپا یکی از سخت ترین بازی های ماست و ما انتظار داریم نه ۶۰۶۰ نفر، بلکه تعداد زیادی به ورزشگاه بیایند و تیم را حمایت کنند. همه بازیکنان ما تعجب می کنند وقتی سکوهای خالی ورزشگاه را می بینند.

سرمربی تیم تراکتورسازی در خصوص بازی قبلی تیمش گفت : ما بخاطر تعویق بازی با سیاه جامگان شرایط خوبی نداشتیم و نیمه اول هم خوب بازی نکردیم اما مستحق کسب سه امتیاز بودیم. شاید دشمنی بعضی ها با تراکتورسازی بخاطر قلعه نویی است که اینهمه علیه تیم تراکتورسازی جو سازی می کنند.

وی افزود: سایپا تیمی است که در دفاع خوب است و در صد حملات می تواند برای ما خطرناک باشد. ما هشت فینال سخت پیش رو داریم و انسان با امید زنده است. بازی به بازی تلاش می کنیم که به هدف خود برسیم اما هرچه خدا بخواهد همان خواهد شد.

قلعه نویی عنوان کرد: شرایط را برای ما سخت کرده اند، ما با این تعداد بازیکن به کارمان ادامه می دهیم و باید به این بچه ها دست مریزاد گفت. بزرگان تیم تلاش می کنند تا تراکتورسازی به راهش ادامه دهد. پیارسال سپاهان ۱۲ امتیاز از صدر فاصله داشت اما قهرمان شد.

وی گفت: ما بازی فردا را هم ببریم بازهم ۱۰ مورد دیگر علیه ما ایجاد می کنند. دست ما را بسته اند و می گویند در استخر شنا کنید. ما نمی توانیم از بازیکنان پایه هم استفاده کنیم.

سرمربی تراکتورسازی در خصوص وضعیت بنگر اظهار کرد: باشگاه نامه داده که این بازیکن به تمرینات تیم بیاید اما کنار تیم نه! کمیته انضباطی باشگاه گفته که او بیاید و تنها تمرین کند تا به آمادگی برسد اما پس از گذشت چند روز بازهم غیبت داشته است.

وی در خصوص غائبان بازی تیمش برابر سایپا گفت: محمد نوری محروم است و خوشبختانه مصدوم نداریم. البته شاید تعدادی مصدوم باشند اما به روی خود نمی آورند.