۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۹

ماجرای درگیری لفظی وزیر بهداشت با فرماندار بدره

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پی اظهارات فرماندار بدره نسبت به کمبود امکانات بهداشتی، وی‌‌ را تهدید به برکناری کرد.
کد خبر : ۳۵۲۳۰۱
صراط: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پی اظهارات فرماندار بدره نسبت به کمبود امکانات بهداشتی، وی‌‌ را تهدید به برکناری کرد.

به گزارش تسنیم از ایلام، عصر امروز در جریان سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شهرستان بدره حواشی به وجود آمد.‌

زمانی که مردم و مسئولان شهرستان بدره از وزیر بهداشت درخواست احداث بیمارستان را داشتند فرماندار بدره نیز به برخی از مشکلات حوزه بهداشت و درمان و کمبود پزشک در بدره اشاره کرد و از وزیر بهداشت خواست که برای مشکلات چاره‌اندیشی کند.

فرماندار بدره درخواست نیرو و امکانات را برای شهرستان بدره از وزیر بهداشت داشته ‌که قاضی‌زاده هاشمی نیز خطاب به مرادحاصلی فرماندار بدره می‌گوید: شما خودتان نماینده دولت هستید و باید مشکلات را پیگیری و برطرف کنید.

در نهایت بین فرماندار بدره و وزیر بهداشت درگیری لفظی پیش می‌آید که این درگیری ‌با وساطت استاندار ایلام پایان می‌یابد.

پس از شهرستان بدره وزیر بهداشت به دهلران سفر کرده و در سخنان در دهلران به مشکل و درخواست مردم بدره مبنی بر احداث بیمارستان اشاره می کند، وی در این رابطه اظهار داشت: به دلیل کم بودن جمعیت بدره نمی‌توان فعلا در این شهرستان بیمارستان احداث کرد.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Germany
|
۰۴:۱۳ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
۳
۳
بی ........ خودشه ، وزیر اشرافی بی ادب !
نویسنده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۲ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
۴
۲
خب فرماندار حق داشته از کمبود امکانات بگه، این چه طرز حرف زدن یک وزیره؟ من که باورم نميشه به خاطر نبود امکانات بهداشتی، وزیر اینجوری فحاشی کنه! وزیر ما کلا ... تشریف دارند. وقتی از پرستار تحصیل کرده که چهارسال عمرشو صرف این رشته کرده به عنوان آمپول زن یاد کنه، ازین بیشتر نمیشه ازش انتظار داشت.
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۶ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
۲
۳
صراط خیلی بی ... و فیلم کامل این صحنه در فضای مجازی منتشر شده و تو .... صراطی وزیر رو متهم میکنی