۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵

منصوریان: هیچ کس گارانتی صددرصد ندارد

کد خبر : ۳۵۲۳۶۸
صراط: منصوریان سرمربی استقلال گفت: تیم خداداد و هاشمی‌نسب این اواخر خیلی خوب بازی می‌کرد زیرا خداداد خودش هم خوب بازی می‌کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار با سیاه جامگان گفت: یک بار دیگر لازم است سالگرد اکبر دارستانی را به فوتبال ایران تسلیت بگویم. اگر عمر او به دنیا بود الان بدنساز استقلال بود و قول و قرارهایی هم با یکدیگر گذاشته بودیم.
او گفت: بازی فردا می تواند بسیار سخت باشد. تیم خداداد و هاشمی نسب این اواخر خیلی خوب بازی می کرد زیرا خداداد هم خودش خوب بازی می کرد. اما تیم سیاه جامگان دچار بدشانسی شده بود.
سرمربی استقلال گفت: ما آنالیز فردی بازیکنان را انجام دادیم. این کار را از بازی التعاون انجام دادیم. به بازیکنان گفتم این هفته در اسیا هستید و هفته بعد در لیگ کشورید به همین خاطر باید شادی تیم تا همان روز مسابقه باشد و از پایان مسابقه باید به دیدار لیگ فکر کنید.
منصوریان ادامه داد: از هواداران می خواهم جوانان استقلال را تنها نگذارند تا ما بتوانیم از این حریف سختکوش نتیجه بگیریم. در لیگ برتر حریف قوی و ضعیف وجود ندارد. دیدید که لاس پالماس با رئال چه کرد؟ بازی فردا برایمان مهم است و امیدوارم بتوانیم سه امتیاز را از آن خود سازیم.
منصوریان درباره بدنسازی تیم و شرایط بدنی گفت: همه چیز اوکی است. بدنسازی یک متد است و تیم در این متد یک مجری نیاز دارد. ما در تیم امید همین بدنسازی را انجام دادیم و پله پله پخته تر می شود. هر بدنسازی که می آید این روند را به جلو می برد. ما بدنسازی را گرفته بودیم که بدنسازی را متوجه شود. این سیستمی هلندی است و وقتی جونز آمد این روند را دنبال کرد. الان علی چینی را هشت ماه است گذاشته ایم و اصلا نباید نگران باشید. ما در دو سال گذشته در هفته های 28 و 29 بهترین شرایط را داشتیم
سرمربی استقلال در ارتباط با غیبت کاوه رضایی گفت: کاوه رضایی به خاطر فوت مادربزرگش و رفتن به مراسم سوگواری، امروز صبح به تهران آمد و عصر هم به اردو اضافه می شود. سعی کردیم به او اطلاع ندهیم اما او فهمید و ما از طریق محمد خرمگاه به او خبر دادیم.
او درباره شرایط حقدوست گفت: برای حقدوست از کادر پزشکی تشکر می کنم. فکر نمی کردم دکتر نوروزی به این سرعت او را به تیم اضافه کند در حالی که اثری از مصدومیت در وجودش نبود. فقط خسرو حیدری به دلیل فشار مسابقات و نقطه ضعف سابقش مشکل داشت و امشب در اردو ما او را به همراه نخواهیم داشت.
منصوریان گفت: ما قراردادی زیر 4-3 سال تمدید نمی کنیم. ما سه نفر از تیم امید و یک نفر از جوانان را به تیم اضافه کردیم و اگر با این بازیکنان به توافق برسیم، زیر 6-5 سال با آنها قرارداد نمی بندیم. در شهرهای مختلف کشور استعدادیاب گذاشته ایم. زیرا وقتی جوانی را به او می رسانیم و هوادار این وسط متضرر می شود، اینجنت در زمان پایان قرارداد مبلغی بالا از ما می خواهد. اگر کسی زیر 18 سال بخواهد قرارداد ببندد باید قراردادی بلندمدت داشته باشد تا باشگاه سود لازم را ببرد. اگر پشت سر هم جوان اضافه نکنیم سیستم گلخانه ای می شود و با تمم شدن این نسل دیگر استعدادی در تیم نیست.
سرمربی استقلال در ارتباط با شرایط لیگ گفت: ما لیگ را دست کم نگرفته ایم. در لیگ برتر هیچ تیمی گارانتی ندارد که یک بازی را ببرد. روی 20 بازیکن سرمایه گذاری کرده ایم و دستمان باز است. قبلا می گفتند ترکیب منصوریان تغییر می کند. مگر یورگن کلوپ ترکیبش را تغییر نمی داد. ما در تیم نفت این درس را گرفتیم و با 20 بازیکن لیگ را شروع کردیم. از بازیکن جوان نمی ترسیم.

او در ادامه گفت: مهدی رحمتی و امید نورافکن هم هیچ کدامشان گارانتی صد در صد ندارد. ساختار ما مشخص شده است. زمانی که جوانان را بازی می دهیم خیلی از دوستان می گویند توفیق اجباری بوده است. در حالی که ما با اعتقاد راسخ به جپاروف و روزبه چشمی چشم دوخته بودیم. حضور چنین بازیکنانی ریسک بالا می خواهد. الحمدلله در نیم فصل آن را دیدیم.
منصوریان در ارتباط با روزبه چشمی بیان داشت: در مورد روزبه چشمی بسیار ناراحت هستم. با مدیر برنامه هایش هم صحبت کردم. او با ما قرارداد دارد و باید به مرور شرایط جسمی اش بهتر شود. در بازی های دوستانه اوضاع جسمی اش بهتر می شود و از او استفاده خواهیم کرد.
سرمربی استقلال گفت: با مهدی تاج صحبت کرده ام. چرا بعضی تیمها باید سرباز داشته باشند؟ وقتی تیمی نظامی نیست مثل تراکتورسازی چرا باید سرباز داشته باشد؟ چرا ما و پرسپولیس و سیاه جامگان سرباز نداشته باشیم؟ باید مثل همه تیم ها عدالت باشم. باید در مجلس مساله سرباز قهرمان مطرح شود که تیم ها از بازیکنان سرباز خود استفاده کنند اما در عوض مبلغی به حساب سازمان نظام وظیفه واریز شود. نمی شود یک تیم سرمایه گذاری کند و نتیجه اش از بین برود. با احترام به تیم های نظامی اگر قرار است تیم غیر نظامی سرباز بگیرد ما هم باید بگیریم.