۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹
در مورد یک گستاخی انتخاباتی

روحانی بالاخره پاسخ آمریکا را داد

رئیس جمهور با اشاره به اقدامات در دولت در قبال اقتصاد مقاومتی گفت: دولت در پایان سال گزارش مفصلی درباره اجرای اقتصاد مقاومتی ارائه می‌کند.
کد خبر : ۳۵۳۰۰۹
صراط: رئیس جمهور با اشاره به اقدامات در دولت در قبال اقتصاد مقاومتی گفت: دولت در پایان سال گزارش مفصلی درباره اجرای اقتصاد مقاومتی ارائه می‌کند.

به گزارش فارس، حسن روحانی رئیس‌جمهور در حاشیه اجلاس خبرگان رهبری اظهارداشت: راه اقتصاد مقاومتی  ادامه می یابد زیرا این موضوع، قطعا برای نظام یک قدرت است و همانطور که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند ما باید قدرتهایمان را نمایان کنیم تا همگان بدانند ایران ما ایران قدرتمندی است.

رئیس‌جمهور همچنین درباره اظهارات مقامات آمریکایی مبنی بر اینکه انتخابات راست جمهوری قبلی ایران دموکراتیک نبوده است، گفت: انتخابات ایران انتخاباتی ازاد و سالم و رقابتی و دموکراتیک است.

وی افزود: آنهایی که به انتخابات ایران ایرادی دارند باید به انتخابات خودشان و مسایلی که در انتخابات اخیر شان داشتند نگاه کنند که مورد اعتراض دو طرف بود و رئیس جمهور فعلی امریکا هم قبل از انتخابات تردید داشت نسبت به سلامت انتخابات؛ بهتر است به انتخابات خودشان نگاه کنند و آنرا اصلاح کنند.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز