۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱
آیا به دو مجری مشهور تذکر داده می‌شود؟

ماجرای محسن چاوشی و خواننده لس‌آنجلسی به "خندوانه" و "سه‌ستاره" چه ارتباطی دارد؟

یعنی تلویزیون تا این اندازه تحت تاثیر شبکه های معاند است و صرفا در زمین آنها بازی می کند؟ یا موضوع ساختگی بودن یا نبودن صدای یک خواننده تا این اندازه برای صداوسیمای ما مهم است؟
کد خبر : ۳۵۳۲۰۷
گروه فرهنگی صراط - چندی پیش، یک خواننده لس آنجلسی ادعا کرد صدای محسن چاوشی بیش از آنکه صدای طبیعی خودش باشد، صدایی است که با دستگاه ساخته شده. چاوشی هم به این ادعا پاسخ داد و یکی دو ویدئو هم از خودش منتشر کرد.

به گزارش صراط، پس از این اتفاق، دو مجری مشهور تلویزیون به شکل کامل خودخواسته در دام این بازی افتادند. رامبد جوان که تهیه کنندگی یک موزیک ویدئو از محسن چاوشی را بر عهده دارد، لازم دید آنتن تلویزیون در برنامه خندوانه را به دفاع از دوستش اختصاص دهد.

پس از آن، اظهارنظر احسان علیخانی که گفت «به نظرم خواننده کسي است که زنده بخواند» و همکارش که صحبت او را این طور تکمیل کرد که «نصف خواننده‌ها امشب از خودشان فيلم مي‌گيرند که در راهرو قدم مي‌زنند و مي‌خوانند» به محسن چاوشی نسبت داده شد.

ماجرای محسن چاوشی و خواننده لس‌آنجلسی به
واکنش ها به این موضوع باعث شد تا علیخانی در برنامه دیگری از "سه ستاره" بخش زیادی از آنتن زنده را به این اختصاص دهد که او شخصا با محسن چاوشی مشکلی ندارد و حتی با هم دوست هستند!

ماحصل این ماجرا، اختصاص زمان زیادی از دو برنامه پربیننده تلویزین که یکی از آنها زنده باجرا می شود به ماجرای یک خواننده بود. سوال اینجاست که چرا باید وقت تلویزیون صرف ماجرای شخصی یک نفر شود که اتفاق مبدا آن نیز یک خواننده لس آنجلسی در یک شبکه معاند بوده؟

یعنی تلویزیون تا این اندازه تحت تاثیر شبکه های معاند است و صرفا در زمین آنها بازی می کند؟ یا موضوع ساختگی بودن یا نبودن صدای یک خواننده تا این اندازه برای صداوسیمای ما مهم است؟ صداوسیما یک شبکه خصوصی متعلق به احسان علیخانی، رامبد جوان یا هر مجری دیگری نیست که علایق شخصی خود را تا این حد در برنامه ها دخیل کنند بلکه رسانه ای ملی است که از بودجه عمومی تغذیه می شود.

شاید پاسخ برخی مدافعان این اقدام مجری ها این باشد که آنها بر اساس سلیقه عمومی حرکت می کنند که باید پاسخ داد سلیقه عمومی مردم تابعی از عوامل مختلف است و خود این چهره ها نیز در جهت دهی به آن دخیل هستند.

حال باید منتظر ماند و دید واکنش مسئولان سیما به این ماجراها چیست و آیا در این روزها که اوج برخورد مسئولان با ماجراهای مشابه یک تذکر است، دست کم به این دو مجری نیز تذکر داده می شود؟
نظرات بینندگان
رهگذر
|
Netherlands
|
۱۱:۲۷ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۵
۲۶
۱۵
یکی از دلایل آن هم میتونه شما باشید که مثل قاشق نشسته تو همه کارها سرک میکشید بعد میشینید از دیگران ایراد میگیرین. شما نظرات بنده را منتشر نکن و از این عدم انتشار بمیر. همینکه خودتون نظرات منو میخونید کافیه. شما فقط نون به نرخ روز میخورید. هم ریش و پشمای شما هم دقیقاً همینطورن. سر و ته یه کرباس.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۵
۳
۲
مشکلات ریزگزدها و یا بحث برجام به ....... چه ربطی دارد؟
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۵
۱۰
۶
عشق است سلطان محسن چاوشی
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۰ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۵
۱۱
۲
برجام به قالیباف چه ربطی دارد؟ آقا به قالیباف تذکر داده میشود؟
مهران و کربلا به قالیباف چه ربطی دارد؟ آقا به قالیباف تذکر داده میشود؟
چرا به شهرفروشی قالیباف نمیپردازی؟ قالیباف چندین سال از بیت المال برای خود تبلیغ کرد و سکوت کردید.
حالا به مجریانی که سیاستمداران این کشور مجبورند بهشون باج بدن و برای سرگرم کردن مردم بزرگشون کنند(در حالی که انسانهای کوچکی هستند) گیر میدید؟ کی باعث شد یکی مقل علیخانی مشهور بشه؟
التماس تفکر برادر
فارض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۸ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۵
۳
۸
احسنت، تذكر بجايى بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۴ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۵
۲
۴
رهگذر عریز، خب کار سایت خبری همین است