۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۷

جزئیات سرقت مسلحانه از یک بانک در لاهیجان

فرمانده انتظامی لاهیجان جزئیات سرقت مسلحانه از یک شعبه بانک در لاهیجان را تشریح کرد.
کد خبر : ۳۵۳۳۱۱
صراط: فرمانده انتظامی لاهیجان جزئیات سرقت مسلحانه از یک شعبه بانک در لاهیجان را تشریح کرد.

سرهنگ محمود قاسمی در گفت‌و‌گو با تسنیم در لاهیجان اظهار داشت: ساعت 11 و 45 دقیقه امروز  دو سارق مسلح  35 و 41 ساله اقدام به سرقت از شعبه مرکزی بانک صادرات لاهیجان واقع در میدان اصلی این شهر کردند.

فرمانده انتظامی لاهیجان در تشریح جزئیات این سرقت گفت: با حضور به موقع ماموران انتظامی و همکاری شهروندان یکی از سارقان و یک فرد که به نظر می‌رسد همدست وی باشد نیز دستگیر شدند.

سرهنگ قاسمی با اشاره به اینکه از یک سارق دستگیر شده دو قبضه سلاح کلت کمری به همراه 8 فشنگ جنگی کشف شده است گفت: این شخص اهل یکی از استان‌های مرکزی و ساکن سیاهکل است.

وی در مورد میزان مبلغ سرقت شده از بانک گفت: کل مبلغ سرقتی 27 میلیون و 600 هزار تومان بوده است که به کمک یکی از شهروندان در محل سرقت کشف و ضبط گردید.

این مقام انتظامی با اعلام اینکه پلاک موتورسیکلت سارقان جعلی بوده است اظهار داشت: موتورسیکلت مذکور در محل وقوع جرم کشف و ضبط شد.

سرهنگ قاسمی با بیان اینکه در این سرقت یکی از سارقان اقدام به تیراندازی کرده است گفت: یکی از مشتریان بانک از ناحیه ساق پا مجروح شد که سریعاً به بیمارستان شفای لاهیجان انقال یافت.

وی تصریح کرد: بنا وجود تذکرات متعدد به رؤسا و متصدیان مربوطه، متاسفانه بانک مذکور فاقد مامور انتظامی بود و علت انتخاب این شعبه از جانب سارقان برای سرقت مشخصاً همین امر بوده است.

فرمانده انتظامی لاهیجان ضمن تشکر از  همکاری شهروندان با ماموران انتظامی در دستگیری سارقان ابراز داشت: دو فرد دستگیر شده پس از بازجویی‌های اولیه و تشکیل پرونده به مرجع قضایی دلالت داده شدند.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز