۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۴

واکنش حزب‎الله به جنایت اخیر صهیونیست‌ها

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای شهادت «باسل الاعرج» جوان فلسطینی به دست نظامیان صهونیست را «قهرمانانه» خواند و آن را دلیلی بر پایبندی مردم فلسطین به روش مقاومت برشمرد.
کد خبر : ۳۵۳۳۴۶
صراط: حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای شهادت «باسل الاعرج» جوان فلسطینی به دست نظامیان صهونیست را «قهرمانانه» خواند و آن را دلیلی بر پایبندی مردم فلسطین به روش مقاومت برشمرد.

به گزارش فارس، حزب الله لبنان در بیانیه‌ای شهادت «باسل الاعرج» جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست و ارتکاب «قتل وحشیانه» در حق این مجاهد را «به شدت» محکوم کرد.

به گزارش پایگاه خبری العهد، حزب الله لبنان شهادت این مجاهد فلسطینی را به خانواده و اهالی مقاومت تهنئت و تسلیت گفت و تاکید کرد که باسل الاعرج چگونگی تبدیل حرف به عمل در مقابله با دشمن صهیونیست را به ما آموخت.

در پی درگیری میان نظامیان رژیم صهیونیستی با جوانان فلسطینی در یک اردوگاه پناهجویان در شهر رام‌الله در کرانه باختری اشغال‎‌شده، یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

درگیری «الأعرج» با نظامیان صهیونیست بیش از یک ساعت و نیم طول کشید که در این مدت زمان درگیری، نیروهای اشغالگر از پرتاب بمب و شلیک گلوله استفاده کردند. شهید «الأعرج» تا آخرین گلوله خود مقاومت کرد و در نهایت به ضرب گلوله صهیونیست ها به شهادت رسید.