۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷

قهرمان ووشوی کشور پس از خداحافظی: شاید برگردم

کد خبر : ۳۵۳۴۴۳
صراط: قهرمان ووشوی کشورمان گفت: به دلیل شرایط روحی‌ام تصمیم گرفتم فعلاً مبارزه نکنم، اما شاید سال آینده با بهتر شدن شرایط به میادین برگشتم.

سجاد عباسی در گفت‌وگو با تسنیم ضمن بیان این مطلب گفت: در دو سال اخیر با آسیب‌دیدگی‌های زیادی روبه‌رو شدم و همین مسئله باعث شد شرایط روحی‌ام جالب نباشد. به همین خاطر تصمیم گرفتم فعلاً در میادین حاضر نباشم. شاید سال آینده با بهتر شدن شرایطم به میادین بازگشتم و باز هم مبارزه کردم.

وی ادامه داد: فعلاً هیچ تصمیمی برای حضور در عرصه مربیگری و این‌گونه مسائل ندارم و قصد دارم کمی به زندگی و امور شخصی‌ام برسم. در دوران حضور در عرصه قهرمانی به توفیقات خوبی رسیدم و به طور مثال توانستم در بازی‌های آسیایی اینچئون به مدال برسم. البته جوایز مربوط به این موفقیت را نیز دریافت کردم.

قهرمان ووشوی کشورمان تصریح کرد: ووشوی ایران پتانسیل بسیار بالایی دارد و با توجه به روحیه جنگنده بچه‌های ایران قطعاً در آینده باز هم شاهد اتفاقات خوبی برای این رشته خواهیم بود. علی‌نژاد در این چند سال مدیریت خوبی داشته و واقعاً مدیری لایق است. به هر صورت برای تمام نفرات ملی‌پوش آرزوی موفقیت می‌کنم و قطعاً وقتی تیم ایران در مسابقات پیش رو به موفقیت برسد، خوشحال می‌شوم.

عباسی در خاتمه اظهار داشت: امسال نیز به همراه دانشگاه آزاد در لیگ حاضر بودم، اما متأسفانه به دلیل آسیب‌دیدگی تالوکارمان نتوانستیم در مسابقه نیمه نهایی به پیروزی برسیم و در نهایت از رسیدن به فینال بازماندیم. برای این تیم نیز آرزوی موفقیت می‌کنم. معتقدم تیم دانشگاه آزاد می‌تواند در آینده به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کند.
برچسب ها: صراط ووشو