۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۲

قلعه‌نویی هم از قهرمانی ناامید شد

کد خبر : ۳۵۳۶۳۰
صراط: سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: نسبت به قهرمانی شانس‌مان کمرنگ است ولی در جام حذفی شانس قهرمانی داریم و ناامید نیستیم.

به گزارش ایسنا، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از بازی با فولاد خوزستان اظهار کرد: در ابتدا جا دارد از زمین باکیفیتی که اینجا است تشکر کنم. همچنین باید بگویم استقلال خوزستان در مسابقه‌های آسیایی به عنوان یک تیم خوب ایرانی ظاهر شد.

وی در ادامه بیان کرد: فکر می‌کنم سعداوی یک تیم خوب درست کرده است و جای تاسف دارد برای کسانی که در کار این مربی خوب و نمونه دخالت می‌کنند و او را تخریب می‌کنند. این تیم خیلی برنامه دارد و بازی‌های خوبی را ارائه می‌دهد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی درخصوص بازی هم عنوان کرد: بازی جاندار، فیزیکی و با سرعت بود. البته هر دو تیم موقعیت چندانی روی دروازه‌های یکدیگر نداشتند.

قلعه‌نویی بیان کرد: جا دارد از گروه داوری نیز تشکر کنم. داوران جوانی این بازی را قضاوت کردند. همچنین باید بگویم کرمانشاهی به خوبی این بازی را مدیریت کرد و با وجود اینکه یک بازیکن از تیمم اخراج شد ولی راضی هستم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی خاطرنشان کرد: بازیکنان ما ایجاد موقعیت نداشتند ولی بازی جاندار و باغیرتی انجام دادند. شانس ما برای قهرمانی کمتر است ولی در جبهه دیگر یعنی در جام حذفی شانس قهرمانی داریم و ناامید نیستیم.

وی درباره فوتبال کشور هم گفت: آقای سلطانی‌فر باید تکلیف ورزش را مشخص کند. واقعا ورزش برای برخی افراد حیاط خلوت شده است و هر کسی پستی ندارد در ورزش به سر می‌برد. تیم‌هایی مانند پاس همدان، استقلال اهواز، آرارات و همای تهران و همچنین ابومسلم کجا رفتند؟ باید تکلیف ورزش مشخص شود و تیم‌ها از بلاتکلیفی درآیند. این مشکل به سمت استقلال خوزستان هم می‌رود و واقعا جای تاسف دارد.