۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۴

جان کری ناشر کتاب خاطراتش را پیدا کرد

وزیر امور خارجه پیشین آمریکا پس از ترک پست خود در کاخ سفید، یک وظیفه بسیار کم استرس‌تر در برابر خود قرار داد: نوشتن کتاب خاطراتش.
کد خبر : ۳۵۳۷۷۲
صراط: وزیر امور خارجه پیشین آمریکا پس از ترک پست خود در کاخ سفید، یک وظیفه بسیار کم استرس‌تر در برابر خود قرار داد: نوشتن کتاب خاطراتش.

به گزارش مهر، جان کری اعلام کرد برای کتاب خاطراتی که می‌خواهد بنویسد با ناشر قرارداد بسته است.

به گزارش نیویورک تایمز، وزیر امور خارجه پیشین آمریکا پس از ترک پست خود در کاخ سفید، یک وظیفه بسیار کم استرس‌تر در برابر خود قرار داد: نوشتن کتاب خاطراتش.

کری سناتور سابق ماساچوست  قرارداد امضای کتاب خاطرتش را با «سیمون اند شوستر» ناشر بست.

ناشر با اعلام این خبر گفت این کتاب هنوز عنوان مشخصی ندارد و زمان انتشارش نیز روشن نیست، اما دربرگیرنده زندگی جان کری از دوران کودکی تا نشستن بر صندلی وزارت است.

کری ۷۳ ساله تاکنون چندین عنوان کتاب نوشته که «این لحظه روی زمین: محیط‌زیستی‌های جدید امروزی و دیدگاه آنها در باره آینده» در سال ۲۰۰۴ از جمله آنهاست.

وی کار نوشتن کتاب «تور مسئولیت» را هم با همکاری داگلاس برینکلی زندگی‌نامه‌نویس انجام داد که درباره جنگ ویتنام است.

با این حال کتاب خاطرات کری نخستین کتابی است که وی درباره خودش و تجارب شخصی و حرفه‌ای زندگی‌اش می‌نویسد.

وی در این باره با صدور بیانیه‌ای گفت: این نخستین فرصتی است که نصیب من شده تا کمی توقف کنم و به گذشته نگاه کنم و در عین حال چشمی هم به آینده داشته باشم.

وی افزود: امیدوارم بتوانیم کتابی خوب تولید کنیم که برای خوانندگان جذاب باشد و خیلی درباره خود من نباشد، بلکه بیشتر درباره درس‌هایی باشد که در این مسیر سخت آموختم .

وی قرار است به دانشگاه ییل بازگردد تا در دوره‌ای با عنوان «گفتگوهای کری» از تجاربش برای دانشجویان موسسه جکسون برای فعالیت‌های جهانی شرکت کند. گفته شده سمینار وی سال تحصیلی آینده شروع می‌شود. 

خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز