۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵

آمار حوادث چهارشنبه سوری تا کنون/ 58 مصدوم و ۷ جانباخته

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور جزئیات آمار ۵۸ مصدوم و ۷ جانباخته حوادث چهارشنبه پایان سال را تشریح کرد.
کد خبر : ۳۵۴۲۶۲
صراط:  سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور جزئیات آمار ۵۸ مصدوم و ۷ جانباخته حوادث چهارشنبه پایان سال را تشریح کرد.

به گزارش تسنیم، از روز 17 اسفند که نخستین حادثه دیدگان چهارشنبه پایان سال برای سال 95 به ثبت رسید تاکنون 58 نفر مصدوم و 7 نفر جان خود را از دست دادند.

در این رابطه مجتبی خالدی - سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور با اشاره به اینکه از صبح امروز نیز 13 مصدوم چهارشنبه پایان سال در سراسر کشور گزارش شده است، ادامه داد: یک نفر در ارومیه دچار آسیب دیدگی شدید چشم شده است و یک نفر نیز دچار قطع انگشت و در تهران نیز گزارشات غیر رسمی از قطع شدگی داریم ولی هنوز تایید نهایی نشده است.

وی تصریح کرد: همچنین از روز 17 اسفند که نخستین گزارشات حوادث چهارشنبه پایان سال را داشتیم شاهد 58 مصدوم (49 مزد و 9 زن) بودیم که 7 نفر نیز در این حوادث جان باختند.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور درباره بیشترین آمار حادثه دیدگان چهارشنبه پایان سال به ترتیب به استانهای اردبیل، اراک و اصفهان اشاره کرد و افزود: براساس دستورالعمل وزارت بهداشت بیمارستانها آماده باش، متخصصان پزشک مقیم مستقر در بیمارستانها و آمبولانس‌ها نیز در میادین مستقر هستند و پرسنل اورژانس نیز آخرین آموزش مقابله و برخورد با حوادث سوختگی و چهارشنبه پایان سال را گذارندند.

خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز