۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۱

بازیگر جدید در سریال نوروزی شبکه دو + عکس

سریال «دیوار به دیوار» به کارگردانی سامان مقدم در حالی مراحل تصویربرداری را سپری می‌کند که بازیگران جدید به این سریال پیوسته‌اند.
کد خبر : ۳۵۴۳۲۳
صراط: سریال «دیوار به دیوار» به کارگردانی سامان مقدم در حالی مراحل تصویربرداری را سپری می‌کند که بازیگران جدید به این سریال پیوسته‌اند.

به گزارش فارس، مجموعه تلویزیونی «دیوار به دیوار» به کارگردانی سامان مقدم و تهیه‌کنندگی حمید رحیمی نادی قرار است از اواخر اسفند به صورت روتین روی آنتن شبکه سوم سیما رود.
پخش آنونس‌های این سریال به تازگی از این شبکه آغاز شده و قرار است در روزهای پیش رو یکی-دو آنونس جدید دیگر از مجموعه هم روی آنتن رود.
خبر دیگر درباره پروژه جدید سامان مقدم اضافه شدن سام نوری به گروه بازیگران این مجموعه است. نوری که پیش تر با بازی در فیلم سینمایی «نهنگ عنبر» همکاری با این کارگردان را تجربه کرده، در سریال «دیوار به دیوار» هم در نقشی متفاوت و در سکانس های دادگاه مقابل دوربین رفت.

بازیگر جدید در سریال نوروزی شبکه دو + عکس

تصویربرداری این سریال همچنان در لوکیشن اصلی پروژه و در خانه ای در نیاوران و چند خیابان در حوالی مرکز شهر در حال انجام است. تاکنون ٦٠ درصد از کار نیز مقابل دوربین رفته و تدوین نیز به صورت همزمان توسط سیامک مهماندوست پیش می رود.
اسامی دیگر بازیگران «دیوار به دیوار» که تاکنون همگی آنان مقابل دوربین رفته اند به ترتیب حروف الفبا عبارتند از: اشپیتیم آرفی، فرهاد آئیش، ویشکا آسایش، یاسمینا باهر، رویا تیموریان، پژمان جمشیدی، گوهر خیراندیش، حسن زارعی، علی شادمان، مجید شهریاری، آزاده صمدی، مهسا طهماسبی، جواد عسگری، شمسی فضل اللهی، رضا ناجی، مهوش وقاری.
این مجموعه باز هم یکی- دو بازیگر دیگر خواهد داشت که بزودی و در فواصل تصویربرداری به پروژه می پیوندند.
«دیوار به دیوار» با نام پیشین «خانه ما » در ٦٠ قسمت در حال تولید است و مضمونی کمدی دارد.
مجموعه داستان پنج خانواده را روایت می کند که به دلایلی مجبور می شوند سه ماه در یک خانه با یکدیگر زندگی کنند. این پنج خانواده پیش از این هیچ آشنایی با یکدیگر نداشته اند و در یک روز بنا به اتفاقی مجبور می شوند که با هم زندگی کنند... .