۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳

آخرین برنامه علی معلم که هیچ‌گاه ساخته نشد

کد خبر : ۳۵۴۶۸۹
صراط: دست‌اندرکاران برنامه‌ «آپارات» که قصد داشتند، برنامه‌ هفتگی سینمایی را با نام «کلوزآپ» با حضور زنده‌یاد علی معلم تولید کنند از درگذشت ناگهانی این منتقد و تهیه‌کننده سینما اظهار تاسف کردند و خبر دادند که تولید این برنامه منتفی است.

به گزارش ایسنا، طبق اعلام دست‌اندرکاران این برنامه اینترنتی، جشنواره بین‌المللی فیلم فجر 95، سرآغاز فصلی جدید از همکاری علی معلم و آپارات بود. در این دوره از جشنواره علی معلم، برنامه «کافه آپارات» را برای گروه آپارات اجرا کرد؛ برنامه گفت‌وگومحوری که در کاخ جشنواره اجرا می‌شد و در آن، مرحوم معلم با اهالی سینما به گفت‌وگو می‌پرداخت. «کافه آپارات» در جشنواره فجر 95 میزبان چهره‌هایی چون فاطمه معتمدآریا، فریدون جیرانی و صادق زیباکلام بود.

عوامل این برنامه همچنین اشاره کردند: «این برنامه در طول جشنواره و پس از آن، مورد توجه قرار گرفت بنابراین تصمیم گرفتیم تولیدش را با حضور علی معلم در قالب یک برنامه سینمایی هفتگی به نام «کلوزآپ» ادامه دهیم اما متأسفانه، روزگار این فرصت را از ما اهالی آپارات، سینمای ایران و سینمادوستان ایرانی دریغ کرد.

خانواده آپارات این فقدان بزرگ را به خانواده محترم معلم به ویژه همسر بزرگوارشان سرکار خانم آذر معماریان و همچنین اهالی سینمای ایران، تسلیت عرض می‌کند و برای مرحوم معلم، آرامش و غفران الهی و برای بازماندگان، صبر آرزو می‌کند.

خداحافظ آقای معلم. جای شما تا همیشه در آپارات سبز خواهد بود.»
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز