۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲

آخرین وضعیت جسمانی قهرمان ووشو بانوان

عضو تیم ملی ووشو بانوان ایران که روز گذشته در بیمارستان بستری شده بود بر اساس گفته خواهرش شرایط بهتری دارد و به احتمال زیاد فردا مرخص خواهد شد.
کد خبر : ۳۵۴۶۹۸
صراط: عضو تیم ملی ووشو بانوان ایران که روز گذشته در بیمارستان بستری شده بود بر اساس گفته خواهرش شرایط بهتری دارد و به احتمال زیاد فردا مرخص خواهد شد.

به گزارش مهر، شهربانو منصوریان عصر پنجشنبه به دلیل حمله قلبی در بیمارستانی در سمیرم بستری شد. برخی  ابهامات در خصوص مشکل جسمی وی در این رابطه وجود دارد که نگرانی مسئولان ورزش کشور و بخصوص فدراسیون را به دنبال داشته است.

شنیده ها حاکی از آن است که حمله قلبی شدید بوده و این قهرمان ووشو جهان در حالت بیهوشی به بیمارستان منتقل شده و با تمهیدات کادر بیمارستان به هوش آماده و پیش از ظهر امروز شرایط بهتری پیدا کرده و خانواده وی موفق به صحبت با او شده اند.

مهدی علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو در این رابطه گفت: خبر ناراحت کننده بود و از همان زمان و از طریق  خانواده پیگیر موضوع بودم و امروز صبح گویا شرایط بهتری پیدا کرده و مشکل خاصی نیست.

الهه منصوریان خواهر این قهرمان هم گفت: روز پنجشنبه به دلیل درد در ناحیه قفسه سینه شهربانو را به  بیمارستان منتقل کردیم. نوار قلب نخست منظم نبود و باعث بستری شدن او شد.

وی ادامه داد: امروز شرایط بهتری داشته و نوار قلب هم که خدا را شکر منظم شده و طبق گفته پزشک معالج خواهرم با ادامه این روند فردا از بیمارستان مرخص خواهد شد.

شهربانو، سهیلا و اله منصوریان سه خواهر عضو تیم ملی ووشو کشورمان هستند که دو نفر از آنها به زودی جهت حضور در لیگ چین راهی این کشور می شوند.