۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۳

قطع بدموقع برق در اختتامیه جام جهانی کشتی

برخلاف جام جهانی کشتی آزاد با برنامه ریزی و چیدمان خوب در سالن مسابقات، نظم و انضباط خوبی در سالن برگزاری مسابقات و به خصوص در حین اهدا جوایز جام جهانی حکمفرما بود.
کد خبر : ۳۵۴۷۳۸
صراط: برخلاف جام جهانی کشتی آزاد با برنامه ریزی و چیدمان خوب در سالن مسابقات، نظم و انضباط خوبی در سالن برگزاری مسابقات و به خصوص در حین اهدا جوایز جام جهانی حکمفرما بود.

به گزارش ایسنا، جام جهانی کشتی آزاد با قهرمانی روسیه، نایب قهرمانی آذربایجان و سومی تیم ملی ایران به پایان رسید . در مراسم اختتامیه، تیم ملی کشتی فرنگی ایران برای حضور در جایگاه سوم با لباس های یکدست زرد برروی جایگاه قرار گرفتند.

همچنین در مراسم اهدا مدال قاسم رضایی، فرماندار، شهردار آبادان، مسئولان ورزش استان خوزستان و منطقه آزاد اروند حضور داشتند.

به تیم های اول تا سوم به ترتیب 25، 15 و 10 هزار دلار جایزه پرداخت شد.
در این رقابت ها به ترتیب روسيه، جمهوری آذربايجان، ايران، تركيه ، آلمان، اوكراين،  قزاقستان  و  بلاروس به ترتیب اول تا هشتم شدند.

در حالی که در فهرست و ترکیب تیم ایران در دیدار رده بندی جام جهانی کشتی فرنگی مقابل ترکیه نام حسین نوری به عنوان نماینده وزن 85 کیلوگرم کشورمان ثبت شده بود بعد از اعلام نام این کشتی گیر برای مبارزه با حریف ترکیه ای، اعلام شد که وی در حین گرم کردن مصدوم شده است و نمی تواند روی تشک مسابقه حاضر شود به همین دلیل مسئولان فدراسیون کشتی نام مهدی فلاح را جایگزین نوری کردند.

بعد از این اتفاق آمبولانس به سالن مسابقات آمد و نوری را به بیمارستان منتقل کرد. گفته می شود پای نوری شدیدا آسیب دیده است و حتی ممکن است دچار شکستگی شده باشد.

بعد از اهدا کاپ قهرمانی توسط وزیر ورزش به کاپیتان تیم ملی روسیه اهدا شد، برق سالن برای دقایقی قطع شد.