۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۳

شریعتی: روس ها سر ما را مثل ایران با ناداوری بریدند

فرنگی کار ایرانی الاصل تیم آذربایجان گفت: همانطور که روس ها با ناداوری مقابل ایران پیروز شدند، با ناداوری و نفوذ خود قهرمانی را از چنگ آذربایجان درآوردند.
کد خبر : ۳۵۴۷۳۹
صراط: فرنگی کار ایرانی الاصل تیم آذربایجان گفت: همانطور که روس ها با ناداوری مقابل ایران پیروز شدند، با ناداوری و نفوذ خود قهرمانی را از چنگ آذربایجان درآوردند.

به گزارش فارس، صباح شریعتی فرنگی کار ایرانی الاصل تیم آذربایجان در حالیکه می توانست با پیروزی مقابل حریف روس، قهرمانی آذربایجان در جام جهانی را برای دومین مرتبه حاصل کند، در این مبارزه شکست خورد تا روسیه به قهرمانی دست پیدا کند.

شریعتی پس از شکست مقابل حریف روس در حالیکه به شدت برافروخته بود و از عملکرد داوران خشمگین شده بود درباره شکستش گفت:من شکست نخوردم بلکه داوران من را شکست دادند تا روس ها به قهرمانی برسند.

وی تصریح کرد: همانطور که روس ها با ناداوری مقابل ایران پیروز شدند، با ناداوری و نفوذ و مافیای خود قهرمانی را از چنگ آذربایجان درآوردند.

دارنده مدال برنز المپیک ریو افزود: خیلی از این اتفاق خشمگینم چرا که با ناداوری محض جام را از ما گرفتند. حریف روس 3 دقیقه هیچ کاری نمی کرد و کشتی در دست من بود، اما داوران هیچ اخطاری به او ندادند.
برچسب ها: شریعتی روسیه صراط