۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱

کلوپ: من بهترین مربی برای لیورپول هستم

مربی لیورپول در گفت و گو با اسکای از عوامل عدم موفقیت این فصل تیمش سخن گفت و در کنار آن اظهار داشت: من بهترین مربی برای این تیم هستم.
کد خبر : ۳۵۴۸۱۴
صراط: مربی لیورپول در گفت و گو با اسکای از عوامل عدم موفقیت این فصل تیمش سخن گفت و در کنار آن اظهار داشت: من بهترین مربی برای این تیم هستم.

به گزارش فارس، از سال 1990 لیورپول رنگ جام جزیره را ندیده و شاید بتوان گفت بیش از هر تیمی برای رسیدن به آن تلاش می‌کند.

بنیتز چند باری در آستانه قهرمانی قرار گرفت ولی به سد محکم فرگوسن برخورد کرد. 4 سال بعد نیز راجرز همین اتفاق را تجربه کرد و در عین شایستگی جام را تقدیم پیگرینی و سیتی کرد.

با آمدن کلوپ امید‌ها دوباره شکل گرفت. مربی آلمانی که با استایل خاص و فوق‌العاده‌اش زردپوشان وستفالن را به اوج رسانده بود حالا ماموریتی مشابه برای قرمزهای آنفیلد دارد.

سال گذشته پس از 10 هفته، سران باشگاه مرسی‌سایدی «براندن راجرز» را از سمت مربیگری برکنار کرده تا مرد عینکی آرزوهایشان را محقق کند.  

وی در این خصوص اظهار داشت: وقتی به هدفت می‌رسی فوق‌العاده‌ است. اگر نرسی بدین معنا نبوده که بد کار کردی یا تو شخص مورد نظر نیستی. ولش کن و دوباره به تلاشت ادامه بده!

مربی آلمانی ادامه داد: همیشه به یک راه دیگر و جایگزین فکر می‌کنم. چه کس دیگری می‌تواند بهتر عمل کند. اگر این شخص را پیدا کنم دیگر در اینجا نخواهم ماند. من واقعا اینجا قانع شده که می‌توانم به قهرمانی در لیگ برسم، ولی اینکه چقدر طول می‌کشد را نمی‌دانم صرفا برای رسیدن به آن بسیار تلاش می‌کنم.

کلوپ اضافه کرد: احساس می‌کنم هواداران نیز مرا شخص درست برای مربیگری لیورپول می‌دانند. این به من اعتماد به نفس و ایمان می‌دهد. تیم باید از آن استفاده کند ولی باید بدانیم تیم‌های رقیب کیفیت بالایی دارند.

وی ادامه داد: به نظرم راه‌یابی به لیگ قهرمانان اروپا یک دستاورد فوق‌العاده است زیرا قدرت تیم‌های حریف بسیار زیاد است. این فصل یک مثال خوب برای لیگ جزیره بوده که چقدر مبارزه کردن در آن سخت و نزدیک به هم است.

مربی لیورپول گفت: ژانویه و فوریه ضربه زیادی به ما زد. ما مصدوم‌های زیادی داشتیم و باخت‌ها انرژی را از ما گرفت. می‌توانستیم مقابل هال و سوانسی پیروز شویم و 6 امتیاز از دست دادیم. این نتایج ما را از چلسی دور کرد.

یکشنبه ساعت 20 لیورپول در ورزشگاه «اتحاد» میهمان من‌سیتی است.

کلوپ در این خصوص گفت: از شیوه بازی آنها خوشم می‌آید. زمانی که انتقادهای زیادی نیز به آنها وارد می‌شود ولی سیستم اصلی خود را ترک نمی‌کنند. آنها بازیکنان فوق‌العاده‌ای داشته و مبارزه با آنها یک چالش بزرگ است.