۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸

برخورد مرگبار اتوبوس با پیکان در یاسوج + تصاویر

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویر احمد از سقوط اتوبوس به دره بر اثر برخورد با پیکان خبر داد.
کد خبر : ۳۵۴۹۶۷
صراط: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویر احمد از سقوط اتوبوس به دره بر اثر برخورد با پیکان خبر داد.

‌جلال پورانفرد در گفت و گو با ایسنا گفت: این حادثه که ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه یکشنبه شب رخ داد، ۱۱مصدوم و کشته برجای گذاشت.

وی افزود: طبق تماس تلفنی در ساعت  ۲۳:۲۲ با مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ شهرستان دنا مبنی بر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور "یاسوج- اصفهان" بعد از تونل ۱۲ بلافاصله ۵ دستگاه آمبولانس سبک و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویر احمد خاطرنشان کرد: همزمان EOC اورژانس ۱۱۵ با حضور دکتر سبز معاونت درمان دانشگاه فعال و رئیس اورژانس استان با یک دستگاه خودروی فرماندهی عملیات به محل اعزام شده و شخصا مدیریت صحنه را انجام داده و پس از تریاژ و اقدامات اولیه درمانی سه نفر از مصدومین توسط آمبولانس‌های پاتاوه و ۷۰۷  و ۶ مصدوم دیگر با اتوبوس آمبولانس جهت ادامه روند درمان به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شدند.

برخورد مرگبار اتوبوس با پیکان در یاسوج + تصاویر

پورانفرد تصریح کرد: سه دستگاه آمبولانس از شهرهای لردگان و سمیرم  جهت کمک رسانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: متاسفانه دو نفر از هموطنان بعلت شدن حادثه در دم جان خود را از دست دادند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویر احمد اضافه کرد: در مجموع اتوبوس ۶ نفر مسافر و خودرو سواری پیکان ۵ نفر سرنشین داشتند.

برخورد مرگبار اتوبوس با پیکان در یاسوج + تصاویر
برخورد مرگبار اتوبوس با پیکان در یاسوج + تصاویر
برچسب ها: اتوبوس پیکان صراط