۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶

ثبت نام در انتخابات شوراها به وقت سال تحویل!/ از بیتا سحرخیز تا خبرنگار نابینایی که با داس روحانی چیده شد

کد خبر : ۳۵۵۰۰۹
صراط: نخستین روز ثبت نام از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراها صبح امروز در تهران و سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش فارس، نخستین روز ثبت نام از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراها صبح امروز در فرمانداری تهران و همزمان در سراسر کشور آغاز شد که با حاشیه هایی همراه بود.

* از ساعات اولیه صبح امروز و همزمان با روز عید نوروز ستاد انتخابات تهران شاهد حضور گسترده داوطلبان برای انتخابات شوراها بود و داوطلبان با در دست داشتن مدارک به فرمانداری تهران مراجعه کردند به گونه ای که به گفته چاوشی رئیس ستاد انتخابات تهران تا ساعت 10 و 30 صبح 150 نفر ثبت نام کردند.

* برخی از اعضای فعلی شورای شهر تهران همچون هادی ساعی، غلامرضا انصاری و محمد حقانی، عبدالحسین مختاباد در ستاد انتخابات تهران حضور یافتند.

* اما علیرضا محمدبیگی خبرنگار روزنامه ایران سپید هم که دل پری از دولت روحانی داشت، گفت: من و همسرم با داس روحانی چیده و اخراج شدیم چون با احمدی نژاد بودیم اما در سال 96 جوانه خواهیم زد.

*وی همچنین گفت که به روحانی گفتم باعث شادی دشمنان داخلی و خارجی نشوید؛ وی سپس به محل ثبت نام رفت.

* یکی از داوطلبانی که به ستاد انتخابات آمده بود از بردن نامش خودداری می کرد و می گفت اسم مرا نزنید که برای ثبت نام آمده ام، وی از معاونان پیشین وزارت ورزش بوده است.

* ابراهیم اصغرزاده از چهره های اصلاح طلب که در سال 92 صلاحیتش برای کاندیداتوری رد شده بود بار دیگر برای ثبت نام به محل فرمانداری تهران آند و اقدام به ثبت نام برای کاندیداتوری در انتخابات شوراها کرد.

* با اینکه بارش باران در تهران شدت گرفته بود اما همچنان بر تعداد داوطلبان به فرمانداری برای ثبت نام در انتخابات شوراها افزوده می شد.

*ثبت نام یکی از بازیگران زن به نام بیتا سحرخیز نیز از دیگر حاشیه های نخستین روز ثبت نام از داوطلبان شوراها بود.