۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۸

دومین جسد مفقودان دیر پیدا شد

معاون سیاسی - اجتماعی فرمانداری دیر گفت: دومین جسد از قربانیان حادثه بالا آمدن آب دریا (سیش) در بندر دیر پیدا و از آب بیرون کشیده شد.
کد خبر : ۳۵۵۰۴۹
صراط: معاون سیاسی - اجتماعی فرمانداری دیر گفت: دومین جسد از قربانیان حادثه بالا آمدن آب دریا (سیش) در بندر دیر پیدا و از آب بیرون کشیده شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر ، نامدار درویشی  معاون سیاسی - اجتماعی فرمانداری دیر گفت: جسد کشف شده مربوط به کودکی 9 ساله به نام 'امیر عباس دیریان' است که روز گذشته با بالا آمدن آب دریا در ساحل بندر دیر ناپدید شد.

وی تصریح کرد: ناپدید شدن این کودک 9 ساله در حادثه سیش دیر قطعی بود و با یافتن این جسد شمار قربانیان این حادثه به 2 نفر می رسد.

درویشی گفت: جسد این پسربچه روی آب به وسیله یکی از کشتی های لنگر شده در دریا کشف و به وسیله کشتی ناجی اداره بندر و دریانوردی به ساحل آورده شد.

وی اضافه کرد: هنوز سرنوشت چهار تن ناپدید شده دیگر مشخص نیست اما گروه غواصان نیروی دریایی سپاه و کشتی شیلات در حال گشت زنی و جست و جو برای یافتن اثری از آنان هستند.

حادثه بالاآمدن آب دریا که صبح دیروز (یکشنبه) در بندر دیر استان بوشهر رخ داد علاوه بر یک کشته، پنج ناپدید و 17 مصدوم، باعث تخریب و خسارت وارد شدن به تاسیسات ساحلی، پارک ساحلی، وسایل شهر بازی کودکان، خودروهای پارک شده در ساحل، قایق های صیادی پهلوگرفته در اسکله صیادی این بندر شد.

بندردیر(dayyer) در فاصله 200 کیلومتری جنوب بوشهر قراردارد.