۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶

تشریح آخرین وضعیت تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در اراک

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان مرکزی آخرین وضعیت وقوع تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در آزادراه ساوه همدان را تشریح کرد.
کد خبر : ۳۵۵۳۰۶
صراط: معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان مرکزی آخرین وضعیت وقوع تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در آزادراه ساوه همدان را تشریح کرد.

سرهنگ محمود خلجی در گفت‌و‌گو با تسنیم در اراک با اشاره به سانحه رانندگی برخورد سریالی 6 دستگاه خودرو در ساوه با یکدیگر اظهار داشت: اخبار ضد و نقیضی در شبکه‌های اجتماعی درباره سانحه تصادف زنجیره‌ای در آزادراه ساوه همدان انتشار یافت که لازم است جزئیات ماجرا برای جلوگیری از هرگونه شایعه‌سازی یا اخبار غلط تشریح شود.

وی افزود: حدود 12 و 30 دقیقه رو پنجشنبه سوم فرودین ماه یک دستگاه خودروی سواری آزرا در کیلومتر 38 آزاد راه ساوه همدان با گاردریل کنار جاده برخورد می‌کند.

خلجی تصریح کرد: بعد از این سانحه 2 دستگاه خودروی پژو پارس و ال 90 برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه در محل متوقف  می‌شود و بعد از لحظاتی تیم  گشت پلیس راه نیز  برای بررسی صحنه در محل حاضر می‌شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به برخورد خودروهای دیگر با خودروهای حاضر در این صحنه گفت: لحظاتی کوتاه بعد از توقف  گشت پلیس راه و در فاصله بسیار کوتاهی از این سانحه، یک دستگاه خودروی پژو پارس نسبت به یک دستگاه وانت زامیاد انحراف داشته و سبب می‌شود خودروی وانت زامیاد از جاده منحرف و از پشت به خودروی پلیس راه و دو خودروی دیگر که برای امدادرسانی توقف کرده بودند برخورد کند.

وی اضافه کرد: در این سانحه 5 نفر از سرنشینان خودروی آزرا و راننده گشت پلیس راه مصدوم می‌شوند که 3 نفر از مصدومان به مراکز درمانی انتقال و 3 نفر نیز به صورت سرپایی تحت مداوا قرار می‌گیرند.

خلجی ادامه داد: از مردم درخواست داریم اخبار خود را از منابع رسمی اخذ کنند و از رسانه‌های استانی هم درخواست داریم تا برای صحت و سقم اخبار از منابع موثق کسب خبر کنند و مسئولان را درجهت تنویر افکار عمومی یاری کنند.