۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱

سایت فیفا: ایران به جام جهانی نزدیک شد

کد خبر : ۳۵۵۳۱۱
صراط: سایت فدراسیون بین المللی فوتبال بعد از پیروزی ارزشمندی که تیم ملی فوتبال ایران برابر قطر به دست آورد نوشت که ایران یک گام دیگر برای صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نزدیک تر شد.

به گزارش ایسنا، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های دور برگشت انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تیم ملی فوتبال ایران در قطر به میدان رفت و توانست با تک گلی که مهدی طارمی به ثمر رساند سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد و جایگاه خود را در صدر جدول رده بندی مستحکم تر کند.
سایت فیفا اینگونه به پیروزی ایران واکنش نشان داد: در روزی که کره جنوبی برابر چین تن به شکست داد تیم ملی فوتبال ایران توانست با پیروزی که برابر قطر به دست آورد جایگاه خود را در صدر جدول رده بندی مستحکم تر کند. تیم قطر با هدایت خورخه فوساتی بازی را هجومی تر آغاز کرد اما این شاگردان کارلوس  کی‌روش بودند که رفته رفته کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفتند. تیم ایران توانست تنها بعد از ۷ دقیقه از شروع نیمه دوم به گل برسد.
در ادامه این گزارش آمده است: ایران با این پیروزی که به دست آورد با ۴ امتیاز اختلاف نسبت به نزدیک ترین تعقیب کننده در صدر جدول رده بندی باقی ماند تا شرایط این تیم برای کسب یکی از دو سهمیه جام جهانی بهتر از قبل شود.