۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹

خارج کردن آخرین محبوس شده از زیر آوار سوپرمارکت

سخنگوی آتش نشانی تهران گفت: بر اثر وقوع انفجار در یک مغازه سوپرمارکت در خیابان میرداماد چهار نفر مصدوم شدند که دو نفر از این مصدومان زنده از زیر آوار مغازه خارج شدند.
کد خبر : ۳۵۵۳۷۳
صراط: سخنگوی آتش نشانی تهران گفت: بر اثر وقوع انفجار در یک مغازه سوپرمارکت در خیابان میرداماد چهار نفر مصدوم شدند که دو نفر از این مصدومان زنده از زیر آوار مغازه خارج شدند.

سید جلال ملکی در گفتگو با تسنیم؛ با اعلام خبر انفجار در یک مغازه سوپر مارکت در خیابان میرداماد درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 14:02 امروز انفجار در یک مغازه سوپر مارکت در خیابان میرداماد به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش نشانان سه ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد در یک مغازه سوپرمارکت قدیمی به وسعت حدودی 50 متر انفجاری رخ داده که بر اثر این فرد این انفجار بخشی از دیوارهای این مغازه تخریب، شیشه ها شکسته و اجناس داخل آن کاملاً به هم ریخته شده بود همچنین شیشه های مغازه مبل فروشی کناری این سوپر مارکت نیز شکسته بود.

وی تصریح کرد: بر اثر این حادثه دو نفر دچار سوختگی شده بودند که به مراکز درمانی منتقل شدند همچنین برخی از شاهدان عینی اظهار کردند که ممکن است فرد یا افرادی زیر آوار مغازه گرفتار و محبوس شده باشند که با آتش نشانان یک خانم زنده از زیر آوار خارج شد و دقایقی قبل نیز یک مرد 40 ساله که وضعیت وخیمی داشت از زیر آوار خارج و به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

ملکی خاطرنشان کرد: عملیات جستجو پایان یافته و آتش نشانان هم اکنون در حال ایمن سازی محل حادثه هستند.