۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸

مسجدجامعی، دنیامالی و سروری ثبت‌نام کردند +تصاویر

کد خبر : ۳۵۵۵۵۳
صراط: سه عضو مشهور فعلی شورای شهر تهران، با حضور در فرمانداری رسما کاندیداتوری خود برای انتخابات شورای شهر پنجم را اعلام کردند.

به نوشته ایسنا، احمد مسجدجامعی صبح امروز در دقایق ابتدایی هفتمین و آخرین روز ثبت‌نام با حضور در محل فرمانداری تهران، رسما کاندیداتوری خود را برای حضور در انتخابات شورای شهر پنجم اعلام کرد.

مسجد جامعی ٦١ ساله که در سال اول شورای شهر چهارم ریاست شورا را برعهده داشت در کارنامه کاری خود علاوه بر اینکه سوابقی همچون وزارت فرهنگ و ارشاد دولت اصلاحات را دارد، مشاور رئیس جمهور در امور جوانان، رئیس هیات مدیره موسسه گفتگوی تمدن‌ها و... را دارد.
مسجدجامعی، دنیامالی و سروری ثبت‌نام کردند +تصاویر

دنیامالی کاندیدای انتخابات شورای پنجم شد

به گزارش صراط به نقل از خبرگزاری ها، احمد دنیامالی هم صبح امروز در دقایق ابتدایی هفتمین و آخرین روز ثبت نام با حضور در محل فرمانداری تهران رسما کاندیداتوری خود برای شرکت در انتخابات پنجم شورای شهر را اعلام کرد.

دنیامالی در حالی در شورای چهارم ریاست کمیسیون حمل ونقل و عمران را برعهده دارد که سالها ریاست معاونت عمرانی شهرداری تهران در دوره قالیباف را برعهده داشت.

میرزایی دبیر کمیته محیط زیست شورا نیز با حضور در محل فرمانداری رسما کاندیداتوری خود را اعلام کرد.

مسجدجامعی، دنیامالی و سروری ثبت‌نام کردند +تصاویر
سروری کاندیدای شورای پنجم شد

پرویز سروری دیگر عضو فعلی شورا هم صبح امروز و در آخرین روز ثبت نام با حضور در محل فرمانداری تهران رسما ثبت نام و کاندیداتوری خود برای انتخابات پنجم شورای شهر را اعلام کرد.

وی در حال حاضر ریییس کمیسیون نظارت شورای چهارم شهر است و در سوابق خود نمایندگی مردم در مجلس را نیز دارد.

مسجدجامعی، دنیامالی و سروری ثبت‌نام کردند +تصاویر