۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۵

ثبت نام پیرمرد 107 ساله و همسرش در انتخابات

کد خبر : ۳۵۵۶۶۷
صراط: «فیض الله فتحی»، پیرمرد 107 ساله کردستانی به همراه همسر 73 ساله‌اش امروز در انتخابات شورای روستای خود ثبت نام کردند.

به گزارش ایسنا، «فیض الله فتحی»، پیرمرد اهل روستای پنجه سفلی دیواندره در استان کردستان که 107 سال سن واقعی اوست، امروز به همراه همسرش «جهان عبداللهی» که 73 سال سن دارد با حضور در فرمانداری دیواندره برای انتخابات شورای روستای محل زندگی خود ثبت نام کردند.

«فیض الله فتحی»، مسن‌ترین کاندیدای شوراهای اسلامی امروز در فرمانداری شهرستان دیواندره، ضمن دیدار با جعفر توان، فرماندار این شهرستان، هدف از ورود خود به انتخابات شوراهای اسلامی را خدمت به مردم و پیگیری مشکلات روستای محل زندگیش اعلام کرد.

وی تصریح کرد: در روستای پنجه سفلی زندگی می‌کنم و کمبودهای روستا برای من کاملا ملموس است.

فتحی ادامه داد: مشکلات روستای پنجه سفلی سبب می‌شود که مردم این روستا به شهرهای همجوار نقل مکان کنند به همین دلیل به وظیفه خود می‌دانم که در انتخابات شورا شرکت و برای رفع و حل مشکلات روستا تلاش کنم.

وی شرکت در انتخابات را وظیفه همه دانست و افزود: مردم باید در انتخابات شرکت کنند و با مشارکت خود مسئولان را در آبادانی روستاها یاری کنند.

در این دیدار فرماندار شهرستان دیواندره هم گفت: شوراها به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولین، می‌توانند در انعکاس مشکلات و رفع محرومیت روستاها، نقش بسزایی داشته باشند.

جعفر توان تصریح کرد: شوراها در روستاها راهگشای مشکلات مردم هستند و باید مشکلات روستا را پیگیری کنند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان دیواندره اظهار کرد: شرکت در انتخابات به عنوان یک وظیفه ملی و انسانی، در راستای بیعت مجدد با نظام، امام و رهبری است.

توان با بیان اینکه حضور در صحنه انتخابات بیانگر وظیفه شناسی است، افزود: حضور فیض الله فتحی در صحنه انتخابات بیانگر وظیفه شناسی، ادای دین نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و بیانات رئیس جمهور است.

وی اضافه کرد: بستر مناسب برای ثبت نام و برگزاری انتخاباتی قانونمند در راستای ایجاد شور و نشاط در جامعه توسط دست اندرکاران انتخابات فراهم شده است.

فرماندار شهرستان دیواندره در پایان بر پیگیری و حل مشکلات روستای پنجه سفلی در چارچوب قانون و مقررات تاکید کرد.