۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۳

پیروزی المان و انگلیس در مقدماتی جام جهانی

کد خبر : ۳۵۵۶۷۶
دو دشمن دیرینه فوتبالی به راحتی رقبای‌شان را شکست دادند.

به گزارش تسنیم، شب سوم و پایانی از هفته پنجم مرحله گروهی جام‌ جهانی 2018 در قاره اروپا با برتری آسان تیم‌های انگلیس و آلمان آغاز شد.

 در گروه سوم، آلمان در خانه جمهوری آذربایجان 4 بر یک پیروز شد. آندره شورله در دقایق 19 و 81، توماس مولر در دقیقه 36 و ماریو گومز در دقیقه 45 برای قهرمان جهان و نازاروف در دقیقه 31 برای جمهوری آذربایجان گلزنی کردند.

 در دیگر بازی‌ این گروه جمهوری چک 6 بر صفر در خانه سن‌مارینو برتری قاطعانه‌ای به دست آورد. در جدول گروه سوم آلمان 15 امتیازی جلوتر از جمهوری چک هشت، ایرلندشمالی و جمهوری آذربایجان هفت، نروژ سه و سن‌مارینوی بدون امتیازی در صدر قرار دارد.

 براساس این گزارش در گروه ششم نیز انگلیس با دو گل دفو در دقیقه 22 و واردی در دقیقه 66، 2 بر صفر بازی خانگی با لیتوانی را به سود خود خاتمه داد تا با 13 امتیاز به صدرنشینی خود ادامه دهد. لیتوانی پنج امتیازی هم در رده چهارم جدول باقی ماند.

 این نتایج در حالی رقم خورد که در تنها بازی گروه پنجم ارمنستان 2 بر صفر قزاقستان را شکست داد تا شش امتیازی شده و به رده چهارم جدول صعود کند. قزاقستان دو امتیازی هم در قعر جدول باقی ماند.
برچسب ها: صراط فوتبال
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز