۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴

محور یادمان شهدای هور به زیر آب رفت

کد خبر : ۳۵۵۷۵۹
صراط: مسئول راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: با وجود این‌که کلیه مسیرهای منتهی به یادمان‌های خوزستان به جز یادمان شهدای هور در حال حاضر قابل تردد هستند، اما قطعا این محورها به نوسازی و بهسازی نیاز دارند.

سروان نادر محمد میسایی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: به دنبال بارش‌های شدید اخیر در منطقه و آبگرفتگی بسیار زیاد در محور سه‌راهی طلاییه به سمت یادمان شهید علی هاشمی، اعزام کاروان‌های راهیان نور از روز گذشته(6 فروردین ماه) به یادمان شهدای هور ممنوع شده است.

وی ادامه داد: بارش‌های اخیر موجب شده است تا این محور کاملا به زیر آب برود، به گونه‌ای که تردد اتوبوس‌های راهیان نور قابل انجام نیست و در صورت بروز مشکل برای این اتوبوس‌ها قادر نخواهند بود که در شانه خاکی این محور توقف کنند. بدین ترتیب با توجه به احتمال بروز مشکل و وقوع تصادف، اعزام کاروان‌های راهیان نور به یادمان شهدای هور ممنوع اعلام شده است.

مسئول راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان، افزود: در سال‌های گذشته با چنین مشکلی مواجه نبودیم. البته این محور اخیرا توسط شرکت نفت نوسازی شده است اما سلامت کاروان‌های راهیان نور برای ما از هر مساله‌ای مهم‌تر است.

وی بیان کرد: با وجود این‌که کلیه مسیرهای منتهی به یادمان‌های خوزستان به جز یادمان شهدای هور در حال حاضر قابل تردد هستند، اما قطعا این محورها به نوسازی و بهسازی نیاز دارند. برای مثال آسفالت مسیر منتهی به یادمان فکه مشکل دارد و محورهای فتح‌المبین- فکه و فکه- چذابه به ترمیم و نوسازی و بازسازی نیاز دارند و ضرورت دارد که آسفالت این محورها مجددا بازسازی شود.

مسئول راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان بیان کرد: امسال تعداد زائران یادمان‌ها و سرزمین‌های نور که با خوردوهای شخصی به مناطق سفر می‌کنند، افزایش قابل توجهی داشته است و در زمینه کاروان‌های راهیان نور و زائرانی که با خوردوهای شخصی تردد می‌کنند، از 25 اسفندماه 95 تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل، افزایش حدود 15 درصدی داشته‌ایم.