۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۲

جدیدترین اظهارات نتانیاهو درباره ایران

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی ویدیو کنفرانسی در ایپک گفت که باید برای همیشه از دستیابی ایران به تسلیحات اتمی جلوگیری کنیم.
کد خبر : ۳۵۵۷۹۹
صراط: نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی ویدیو کنفرانسی در ایپک گفت که باید برای همیشه از دستیابی ایران به تسلیحات اتمی جلوگیری کنیم.

به گزارش تسنیم، "بنیامین نتانیاهو" در سخنرانی خود در نشست سالانه کمیته روابط عمومی آمریکا و اسرائیل ایپک AIPAC که به صورت ویدئو کنفرانس از قدس(اشغالی) انجام شد، گفت: من از رهبری دو حزبی کنگره آمریکا و بسیاری از اعضای مجلس نمایندگان و سنای آمریکا که (به این کنفرانس) آمده اند تا حمایت خود را از ائتلاف بزرگ آمریکا و اسرائیل نشان دهند، تشکر می کنم.

وی اضافه کرد: من قبلا هم گفته ام و دوباره می گویم، اسرائیل هیچ دوستی بهتر از آمریکا ندارد و آمریکا هیچ دوستی بهتر از اسرائیل ندارد. برای امنیت هم اسرائیل و هم آمریکا، ما باید اطمینان حاصل کنیم که نیروهای شبه نظامی اسلامی شکست داده می شود. ما به آنها اجازه نخواهیم داد تا بشریت را از وعده آینده ای روشن دور کنند و به بدبختی و فلاکت و مسیری تاریک بکشانند.

وی افزود: من مطمئن هستم که آمریکا و اسرائیل شانه به شانه یکدیگر خواهند ایستاد تا مطمئن شوند پیروزی نور بر تاریکی و پیروزی امید بر ناامیدی اتفاق می افتد. معنای این اتفاق این است که برای همیشه جلوی دستیابی ایران را به تسلیحات اتمی بگیریم. این سیاست ماست و همیشه سیاست ما خواهد بود.