۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰

آماری از مصدومان بازی ایران و چین و حوادث ترافیکی نوروز

سرپرست اورژانس کشور با اشاره به مصدومیت بیش از 28 هزار مسافر در حوادث ترافیکی نوروز، گفت: در این مدت 120 هزار و 918 مأموریت توسط نیروهای اورژانس انجام گرفته است.
کد خبر : ۳۵۶۰۲۲
صراط: سرپرست اورژانس کشور با اشاره به مصدومیت بیش از 28 هزار مسافر در حوادث ترافیکی نوروز، گفت: در این مدت 120 هزار و 918 مأموریت توسط نیروهای اورژانس انجام گرفته است.

پیرحسین کولیوند در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به گزارش طرح سلامت نوروزی اظهار داشت: از 25 اسفند تاکنون بیشتر از 120 هزار مأموریت توسط نیروهای اورژانس انجام شده است که 26 هزار و 84 مورد از این ماموریت‌ها مربوط به حوادث مربوط به تصادفات و 94 هزار و 834 مورد از مأموریت‌ها مربوط به حوادث غیرتصادفی بوده است.

وی افزود: بیش از 22 هزار و 500 مصدوم تصادفات در این مدت توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان انتقال یافته و بیش از 41 هزار نیز از اعزام‌ها به بیمارستان‌ مربوط به حوادث غیرترافیکی بوده است.

کولیوند خاطرنشان کرد: 2677 نفر از مصدومان حوادث ترافیکی نیز در محل درمان یافته و مابقی به بیمارستان منتقل شدند.

سرپرست اورژانس کشور به بازی روز گذشته ایران و چین اشاره کرد و گفت: 47 نفر نیز به صورت سرپایی از خدمات اورژانسی بهره‌مند شدند.

وی گفت: روز گذشته پس از زدن گل تیم ملی ایران بازیکن تیم ملی چین دچار مصدومیت از ناحیه بینی که منجر به شکستگی شده بود شد که بلافاصله اقدامات درمانی لازم برای آن انجام گرفت.

کولیوند گفت: بازیکن و پزشک تیم چین از اقدامات انجام شده اورژانس احساس رضایت و آرامش داشته و مصدوم پس از اتمام بازی به کمپ تیم انتقال داده شد.