۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱

سناتور آمریکایی: تحریم‌ها علیه سپاه را افزایش دهید

یک سناتور جمهوریخواه با تاکید بر تقویت روابط میان آمریکا و رژیم صهیونیستی خواستار افزایش تحریم‌های آمریکا بر سپاه پاسداران شد.
کد خبر : ۳۵۶۰۳۵
صراط: یک سناتور جمهوریخواه با تاکید بر تقویت روابط میان آمریکا و رژیم صهیونیستی خواستار افزایش تحریم‌های آمریکا بر سپاه پاسداران شد.

به گزارش تسنیم ، رابرت منندز سناتور دموکرات در اجلاس آیپک با تاکید بر لزوم افزایش فشار به ایران گفت: ایران با رفع تحریم ها گستاخ شده است و خود را بیش از هر زمان دیگری متعهد به بی ثبات سازی خاورمیانه (غرب آسیا) می داند، ما نمی توانیم شاهد تزلزل در روابط بین آمریکا و اسرائیل باشیم.

سناتور رابرت منندز گفت: باید تحریمها را ضد سپاه پاسداران ایران افزایش دهیم.

به نقل از خبرگزاری صداوسیما، منندز گفت: این مایه افتخار من بوده است که همیشه در اجلاس ایپک و در کنار شما برای حمایت از روابط محکم بین آمریکا و اسرائیل حضور پیدا کنم. من لازم است که در اینجا به سه موضوع اشاره کنم.شما می دانید که این به نفع امنیت آمریکا است تا روابط قدرتمند و ناگسستنی با اسرائیل داشته باشد. دوم اینکه شما می دانید که من معتقدم که این حق مردم یهودی است تا در صلح و امنیت در سرزمین اجدادشان زندگی کنند. سرانجام اینکه فرقی نمی کند که چه جناح سیاسی بر سرکار باشد.