۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷

وزیر ورزش: تعهدات میزبانی جام جهانی ۲۰۲۰ را پذیرفتیم

کد خبر : ۳۵۶۱۴۷
صراط: وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه تعهدات میزبانی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۰ را پذیرفتیم، گفت: تیم ملی فوتبال کشورمان با ۱۷ امتیاز از ۷ بازی و بدون اینکه حتی یک گل خورده باشیم رکورد دار بازی‌های مقدماتی جام جهانی است.

به گزارش تسنیم، مسعود سلطانی‌فر امشب و پس از قهرمانی مقاومت گلساپوش یزد در نخستین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتبال ساحلی جهان که به میزبانی یزد برگزار شد، با تبریک این قهرمانی، اظهار داشت: فکر می‌کنیم که در ماه‌های آینده خبرهای خوشتری را از ورزش و به ویژه فوتبال ساحلی یزد بشنویم.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه این قهرمانی سبب می‌شود که ورزش فوتبال ساحلی رشد و توسعه بیشتری در بین جوانان استان یزد پیدا کند و انشاالله استخوان بندی اصلی تیم ملی فوتبال ساحلی از این مسابقات بسته می شود.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه مسابقات جهانی فوتبال ساحلی اردیبهشت در باهاما برگزار می شود، گفت: این بازیکنان باید اردیبهشت در این مسابقات شرکت کنند و امیدواریم که همانند درخششان در آسیا و این دوره از مسابقات بتوانند عناوین خوبی را کسب کنند.

سلطانی‌فر به پیروزی‌های اخیر تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه برابر کشورهای قطر و چین اشاره کرد و گفت: در یک هفته گذشته بچه های خوب ایران با کادر مربیگری خوبی که داریم و همچنین حمایت های مختلفی که از سوی فدراسیون و وزارت ورزش انجام شد، دو پیروزی ارزشمند را کسب کردند.

وی با بیان اینکه این دو پیروزی سبب شد که امروز ما با 17 امتیاز از 7 بازی و بدون اینکه حتی یک گل خورده باشیم رکورد دار هستیم، افزود: البته بیان می شود که انگلیس هم گلی نخورده ولی انگلیس در 5 بازی گل نخورده و رکورد ما هفت بازی است.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم بعد از چند دوره ای که یکی در میان به جام جهانی صعود می کردیم، برای نخستین بار دو دور پشت سر هم یک صعود مقتدرانه و شکوهمند داشته باشیم و انشاالله قبل از پایان بازی ها صعودمان را قطعی کنیم.

سلطانی‌فر در ارتباط با میزبانی مسابقات جام جهانی فوتسال 2020 گفت: تقاضای میزبانی را به فیفا دادیم و با توجه به اینکه سه چهار کشور دیگر هم متقاضی بودند، ما همه مدارک را کامل کرده و تعهدات را پذیرفتیم و بستگی به نظر فیفا دارد که این میزبانی را قبول کند.
برچسب ها: صراط سلطانی فر