۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶

دایی: به یخ فروش تیم هم بدهکاریم

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: همانند تیم محلی هستیم که دور هم جمع شدیم و کسی پاسخگوی ما نیست.
کد خبر : ۳۵۶۲۱۳
صراط: سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: همانند تیم محلی هستیم که دور هم جمع شدیم و کسی پاسخگوی ما نیست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ علی دایی در نشست خبری پیش از بازی با سیاه‌جامگان اظهار کرد: سال نو را تبریک می‌گویم، امیدوارم سال خوبی داشته باشید. اولین بازی بعد از عید با سیاه‌جامگان برگزار می‌کنیم. سیاه جامگان تیمی است که خیلی تلاش می‌کند تا از پایین جدول جدا شود و در لیگ برتر بماند. ما هم شرایط خوبی داریم و سعی می‌کنیم به رده‌های بالاتر برسیم.

وی در ادامه عنوان کرد: بازی فردا برای ما و سیاه‌جامگان حساس است و خیلی روی این بازی حساب کرده‌ایم تا با گرفتن ۳ امتیاز در بالای جدول شرایط خوبی داشته باشیم. شرایط برای تیم ما خوب نبوده اما بازیکنان هم‌قسم شده‌اند که ادامه لیگ را خوب انجام دهند و حتی بتوانیم سهمیه آسیایی بگیریم.

سرمربی نفت تهران در باره اینکه با استعفای شهریاری وضعیت باشگاه نفت چطور می شود، تصریح کرد: : کاری که ما می‌توانستیم انجام دهیم این بود که با بچه‌ها هم‌قسم شدیم تا ادامه لیگ را خوب انجام دهیم و بازیکنان هم بدون چشم‌داشت کار می‌کنند، خیلی وقت است که حرف‌هایی زده‌ام و در این مدت فقط فریاد نکشیدم که تیم ما صاحب ندارد و نمی‌دانیم با چه کسی طرف هستیم. انواع و اقسام طلبکاران با شروع تمرینات ما پیش من آمدند و همه دنبال مطالباتشان هستند. من در اکثر تیم‌هایی که در سال‌های اخیر کار کردم شرایط خوب نبود اما شرایط ما به این بدی هم نبود. کسی که غذا آورده یا یخ آورده از ما طلبکار است. ما مثل تیم محلی هستیم که دور هم جمع شدیم و کسی هم پاسخگوی ما نیست. حتی چند روز قبل صحبت کردم که بعد از بازی فردا بازیکنان به سالن بدنسازی بروند و وزنه بزنند اما محسن خلیلی گفت که پول آن را چه کسی می‌دهد؟ وضعیت ما تا این حد بد است و من شرمنده بازیکنانم شده‌ام.

وی بیان کرد: اگر درست حمایت می‌شدیم بهتر نتیجه می‌گرفتیم. متاسفانه از اول سال مشکل داشتیم و فکر کنم همه قولها وعده و وعید بود و شهریاری هم استعفا داد و رفت.

 دایی تصریح کرد: مالکان تیم نفت تهران زمان را خریدند. البته اگر  از اول می‌گفتند پول نمی‌دهیم خیلی بهتر بود. به هر حال  از همه جهات در مضیقه‌ایم و حتی لباس تمرین هم نداریم . در حال حاضر  زمینمان باید غلطک بخورد اما بدهکاریم و نمیتوانیم این کار را انجام دهیم .زمین ما هم حتی خط کشی هم ندارد و اینها چیزهای پیش پا افتاده فوتبال است. حداقل بدهی‌های کوچک را بدهید،البته  برخی از افراد با طلب های 7 میلیون، 20 میلیون و حتی 700 تومان پیش من و خلیلی می‌آیند و  نمی دانم چرا با زندگی این همه آدم بازی می‌کنند. همه بچه‌ها عصبانی هستند اما از آنها خواهش کردیم هم قسم شوندو  مطمئن باشید در این شش بازی امتیاز خوبی خواهیم گرفت.

سرمربی تیم نفت تهران تصریح کرد: مسئولان در مورد مشکلات شب عید برای بازیکنان کاری نکردند چرا که بازیکنان ما مناعت طبعشان خیلی بالاست. بچه ها امسال خیلی از لحاظ دلی به هم نزدیک شدند و یک نفری کاری نمی‌شود انجام داد.اصلا کار فنی نکردم با این همه مشکل فقط به فکر مشکلات تیم بودم. وضعیتمان در جدول خوب است اما روزی که با من قرارداد بستند خواستند تیم را در لیگ حفظ کنم.

دایی عنوان کرد: تدارکات تیم که 20 میلیون قرارداد دارد تاکنون 40 درصد قراردادش  پرداخت شده و این یک ظلم واقعی است و نمی‌دانم در این مورد چه بگویم یکی به من بگوید معنی این کارها چیست .حتی پول یخ هایی را که برایمان می‌آورند را هم تسویه نکردند. اکنون که اینها را می‌گویم شاید بگویند علی دایی هر جا می‌رود مشکل ساز می‌شود اما باید بگویم برای ما مشکل درست می‌کنند. این مسائل باعث می‌شود تمرکزی روی کار فنی نداشته باشیم  و نمی توانیم کارهایی که دلمان می خواهد را انجام دهیم اما قبل از عید با بچه‌ها صحبت کردیم که تا آخر فصل حرفی در مورد مشکلات مالی نزنند.

سرمربی تیم نفت تهران در مورد پیام تشکر کی‌روش به علی دایی گفت: من عاشق تیم ملی و خوشحالی مردم هستم، مردم جز فوتبال دلخوشی ندارند. کی‌روش از زمانی که آمده یک تحول عظیم به وجود آمده و وی در هر بازی دو یا سه تغییر می‌دهد اما نتیجه تغییر نمی‌کند. مگر شوخی است که تیم گل نخورده است و  باید بگویم کی‌روش از همه همکاران من بالاتر است و شاید همکارانم ناراحت شوند اما کسی که مربی پرتغال، منچستر، رئال مادرید بوده باید قدرش را دانست. پوست اندازی در تیم ملی شده است و نتیجه‌اش را می‌بینید و لذت می برم وقتی این همه مردم به استادیوم می‌روند و خوشحال هستند. مردم کی‌روش را دوست دارند و او از لحاظ فنی در فوتبال کم نگذاشته و وظیفه ما این است حمایت کنیم و آرزو می‌کنم تیم ملی به راحتی بتواند صعود کند و از گروه بالا برود.

وی ادامه داد: ما به روزمرگی افتاده‌ایم و هر روز صبح دغدغه دارم که بگویم تا پایان چکار کنیم.

وی درباره آرزویش گفت: اولین آرزویم این است که وضع اقتصادی مملکت خوب شود چرا که شرایط مالی اکثر مردم بد است، بزرگترین آرزوی من این است که اوضاع مالی خوب شود که هیچ پدر و مادری شرمنده فرزندانش نشود و امیدورام ازبکستان را هم در تهران ببریم و با خیال راحت به جام جهانی صعود کنیم.
برچسب ها: دایی نفت کی روش صراط