۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳

سفر روحانی به خراسان جنوبی هیج منفعتی نداشت

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با بیان اینکه رئیس جمهور در سفر به بیرجند پروژه‌هایی را افتتاح کرد که یک مسئول استانی هم می‌توانست افتتاح کند، گفت: سفر روحانی به بیرجند هیچ سودی برای مردم استان نداشت.
کد خبر : ۳۵۶۴۲۲
صراط: نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با بیان اینکه رئیس جمهور در سفر به بیرجند پروژه‌هایی را افتتاح کرد که یک مسئول استانی هم می‌توانست افتتاح کند، گفت: سفر روحانی به بیرجند هیچ سودی برای مردم استان نداشت.

به گزارش تسنیم از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدباقر عبادی صبح امروز در جمع مردم قهستان ضمن تسلیت شهادت امام هادی(ع) اظهار داشت: یکی از بزرگترین معضلات اشتغال وکالای قاچاق است که باید با کالای قاچاق مبارزه جدی صورت گیرد.

وی افزود: کالای غیر قاچاق و واردات از مجاری قانونی هم سبب ورشکسته شدن تولید‌کننده داخلی است و اقتصاد در جامعه از اهمیت زیادی برخوردار است که امسال هم از سوی رهبری نسبت به این موضوع اهمیت داده شده است.

در سفر روحانی به بیرجند فرصتی برای ارائه گزارش از سوی نمایندگان مردم در مجلس داده نشد

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: تولید و اشتغال مهم‌ترین مشکل کشور است اما در سفر روحانی به خراسان جنوبی برای نمایندگان مردم تربیون نگذاشتند تا نمایندگان مشکلات مردم را بازگو کنند اما جلسه‌ای را برگزار کردند که نخبگان به صورت گزینشی آمدند و از سران فتنه حمایت کردند.

عبادی با بیان اینکه وقتی به فکر اشتغال مردم نیستند و مشکل معیشت مردم را حل نکرده اند، چگونه می‌خواهند مشکلات برطرف شود، افزود: مشکل معیتشی مردم را حل نکرده اما دغدغه رقص مردم را دارند که چرا مردم نمی‌رقصند، تا تفکر مردم را از مشکلات اصلیشان دور سازند.

وی بیان داشت: اگر در سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی 200 میلیارد تومان اعتبار سفر قبلی پرداخت می‌شد و یا کلنگ راه آهن و انتقال آب‌زده می‌شد، سفر پربرکتی محسوب و سبب خوشحالی مردم می‌شد.

سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی هیچ منفعتی برای استان نداشت

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان وخوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی هیچ منفعتی نداشته و ما مکرر با وزرا و معاونان وزیر راه وشهرسازی دیدار داشتیم  و مقرر شد از جهت اعتبار بودن هیچ فاصله‌ای بودجه برای مشکلات محور بیرجند ـ قاین پرداخت شود، و تمام مسیرها مناقصه شده و در دست پیمانکار است و گاهی مناطق سه شیفت در حال کار کردن هستند.

عبادی افزود: در سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی در دوم فروردین ماه امسال تنها پروژه‌هایی افتتاح شد که مسئولان استانی هم می‌توانستند آن را افتتاح کنند و این در صورتی است که رئیس جمهور باید قوله‌ایی که داده بود را عملیاتی می‌کرد.

وی با بیان اینکه دشمن تاکنون نتوانسته ‌بر ما غلبه کند، اظهار داشت: کشور ما فرهنگی غنی برخوردار است که اگر این فرهنگ را از ما بگیرند ثروت ما را می‌گیرند و ما هیچ چیز نخواهیم گفت  حال یک مسئول نظام جمهوری اسلامی در استان ما بدعتی می‌گوید اما از سوی رئیس جمهور به او تذکر هم داده نمی‌شود اما به خاطر یک لغو سخنرانی یک شخص رئیس جمهور بیانیه صادر می‌کند.

نماینده مردم ‌بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: در زمینه افزایش پروازهای فرودگاه بیرجند پیگیری‌های زیادی انجام دادیم که در این راستا دو پرواز دیگر از تهران و یک پرواز از بیرجند به کیش به پروازهای فرودگاه بیرجند افزوده شود.

عبادی افزود: در زمینه باروری ابرها تذکرات زیادی به وزیر نیرو دادیم که بالاخره در سال 95 در این راستا باروری ابرها انجام شد و بخشی از باران‌های صورت گرفته به دلیل باروری ابرها بود.

خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز