۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۷
احمدی نژاد در نشست خبری :

به خدا به پیر به پیغمبر ما بهتر از شما بلدیم تهمت بزنیم!

دلیلی بر تایید صلاحیت نشدن بقایی وجود ندارد و بنده همه تلاشم را خواهم کرد تا وی تایید صلاحیت شود این مسأله هم راههای گوناگون دارد و ان شالله مشکلی پیش نمی آید.
کد خبر : ۳۵۷۲۶۹
صراط: نشست خبری محمود احمدی نژاد رئیس دولت‌های نهم و دهم در حالی آغاز شد که اسفندیار رحیم‌مشایی و حمید بقایی وی را همراهی می‌کردند.
 
وی پس از تبریک سال نو از حمید بقایی خواست که در کنارش حضور یابد.
 
این در حالی بود که احمدی نژاد پس از حضور بقایی در کنار صندلیش، دست وی را بلند کرد.

برنامه‌ای برای ریاست جمهوری ندارم
 
احمدی نژاد در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در موضع شما پیرامون نحوه حضور در انتخابات تغییری ایجاد شده است یا خیر گفت: «پاسخ سوال شما را در پیام ویدیویی دادم و منتشر شده و در سایت‌ها موجود است و  می توانید بروید و ببینید.»

وی ادامه داد: «من برنامه‌ای برای ریاست جمهوری ندارم و از آقای بقایی به عنوان نامزد اصلح حمایت خواهم کرد.»

نظر احمدی نژاد پیرامون برجام
 
رئیس دولت‌های نهم و دهم در پاسخ به سوال دیگری پیرامون برجام گفت: نهادهای مختلف در جمهوری اسلامی برجام را تایید کردند، اما مشکل اطلاعاتی است که درباره سند داده شده زیرا ‏هر دو طرف درباره سند اطلاع‌رسانی درستی نکردند.
 
 توضیحات پیرامون تخلف 12 میلیاردی

احمدی‌نژاد درخصوص تخلف 12 میلیاردی ادعایی دیوان محاسبات و سایر تخلفاتی که رسانه‌ای شد نیز تصریح کرد: اینها همه ادعاهایی است که کنتور نمی‌اندازد و در هیچ مرجع قانونی رسیدگی نشد. اگر قرار باشد که هرکسی در رسانه‌ها بدون سند متهم ‌کند که شارلاتانیزم حاکم می‌شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اتهامات وارده به دولت نهم و دهم اظهارداشت: متاسفانه دستگاه‌های رسیدگی کننده می‌گیرند و می‌برند و اتهام را رسانه‌ای می‌کنند، ولی رسیدگی و دادگاه را محرمانه می‌کنند!

سند می خواهید؟ بقایی خود سند است!!!

احمدی نژاد با اشاره به بقایی اضافه کرد: سند می‌خواهید؟ همین آقای بقایی که کنار بنده نشسته است. هفت ماه ایشون را در زندان و ۵ ماه در انفرادی نگه داشتند و هیچ چیزی بدست نیاوردند. جلسات محاکمه را  علنی کنید‌.

‏وی بیان داشت: در حوزه سیاست خارجی با داشتن اختیارات وسیع و ادعاهای بزرگ و دادن امتیازهای بزرگ‌تر، دستاورد ملموسی وجود نداشته است.
 
رئیس دولت‌های نهم و دهم با بیان اینکه در سال ۹۱ که بیشترین فشارهای اقتصادی بود، افرادی که باید بازار ارز را کنترل می‌کردند خودشان ارز می‌خریدند و این موارد همگی مستند است، گفت: یک عده همینطوری تهمت می‌زنند و می گویند۱۲ میلیارد را دولت قبلی ها بردند اما کسی نیست اثبات کند.

احمدی نژاد با بیان اینکه تمام اتهمات تاریخ را به ما زدند ولی هیچ کدام از آن‌ها اثبات نشد، اظهارداشت: تمام تهمت هایی که به ما زدند به اقای بقایی هم زدند. اقای بقایی هفت و نیم ماه در زندان ماند و  پنج ماه در زندان انفرادی آفتاب ندید.

تمام ثروت دوستانم در دولتم را با یک دهم ثروت وزاری دولت فعلی عوض نمی‌کنم/ پاک‌ترین دولت کشور بودیم!

وی تاکید کرد: نباید فضای سیاسی را این‌طور اداره کرد و برخی جلوی منطق یک گروه، کم می آورند. من با صدای بلند اعلام می‌کنم، تمام ثروت دوستانم در دولتم را با یک دهم ثروت وزاری دولت فعلی عوض نمی‌کنم. ما پاک‌ترین دولت کشور بودیم.

‏احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم رای بسیار بالایی در انتظار آقای بقایی است.

راه‌های گوناگون برای تایید صلاحیت بقایی!
 
رئیس دولت‌های نهم و دهم در پاسخ به سوالی درباره تایید صلاحیت نشدن بقایی گفت: دلیلی بر تایید صلاحیت نشدن بقایی وجود ندارد و بنده همه تلاشم را خواهم کرد تا وی تایید صلاحیت شود این مسأله هم راههای گوناگون دارد و ان شالله مشکلی پیش نمی آید.
 
احمدی نژاد با این ادعا که بنده رئيس جمهوری بودم كه نه تنها به قوه قضائيه كه به روزنامه‌ها هم درباره اموال خود و فرزندانم گفتم و شفاف بودم، تصریح کرد: بسياری از تهمت‌ها را دولت فعلی می‌زند و حتی می‌گويد مقصر پول‌های بلوكه شده دولت قبل است.
  
معلمی بودم كه رئيس جمهور شدم

رئیس دولت‌های نهم و دهم با انتقاد از اینکه بعضی رسانه‌ها مسئول فحش دادن به اين و آن شده‌اند، گفت: به من می‌گفتند ديكتاتور! چه در دست من بود؟ چه قدرتِ بگير و ببندی دست ما بود؟ من يك معلمی بودم كه رئيس جمهور شدم؛ به من می‌گويند ضد علم! به ما می‌گويند دولت بی‌سوادها! بنده دكترا گرفتم و عضو هيأت علمی هستم.

ماجرای خس و خاشاک

احمدی نژاد در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه شما چرا لفظ خس و خاشاك را به كار برديد؟ گفت: به مردم نگفتم؛ بلكه به عده اقليتی گفتم كه آرامش كشور را به هم می‌زدند. هر چه به ما گفتند تحمل كرديم. يارانه هيچ روزنامه‌ای را قطع نكرديم. يك مسئول ارشد را به من نشان دهيد كه مثل بنده راحت به مغازه و زيارتگاه‌ها برود. بسیاری از اوقات محافظان من خبر ندارند كجا هستم؛ چون هميشه در ميان مردمم. عصبانیت  برخی اين است كه مردم اتهامات ما را قبول نكردند و در دولت نهم و دهم هيچ سندی عليه مردم نوشته نشد.

بیانیه هایم آماده است!

وی با بیان اینکه بنده به تك تك اتهامات پاسخ می‌دهم، اضافه کرد: 3 بيانيه داده‌ام چهارمین، پنجمین و ششمین آن هم آماده است. اگر زنده هم نبودم اين توضيحات منتشر خواهد شد. 
 
رئیس دولت‌های نهم و دهم با تاکید بر اینکه ما مخالف توهين به مردم هستيم، اما می‌گويند شما به مردم توهين كرديد! بیان داشت: تبليغات عليه يك كانديدا جرم است. بقایی در عرصه وارد شد! خب شما هم وارد شويد.

رئیس دولت‌های نهم و دهم در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شما گفتيد راه‌های گوناگونی برای تاييد صلاحيت بقایی داريد. يكی از آن راه‌ها چيست؟ گفت: نمی‌توانم راه هایی كه پيش بينی كردم به شما بگويم. من نبايد طرح‌های آينده‌ام را بگویم. حتما راه‌هایی در دست داريم و منطقی و مستدل كارهای خود را جلو می‌بريم.
 
احمدی نژاد به این سوال که حضور شما در قدرت با انتقادهایی روبروست و حتی اصولگرايان هم جزو بزرگ‌ترين منتقدهای شما هستند، علت چيست؟ پاسخ داد: دليل را بايد از خود آنان پرسيد. اما سال ٨٤ هم آنان از ما حمايت نكردند و دو طيف شدند كه از بنده حمايت نكردند و تمام ٨ سال منتقد بنده بودند. اما بنده ذهن خوانی نمی توانم كنم كه چرا منتقد هستند. مشكل جناح‌های سياسی اين است كه خود را بالاتر از ملت می‌دانند.
 
رئیس دولت‌های نهم و دهم در پاسخ به این سوال که شما بعد از اعلام كانديداتوری بقایی گفتيد از كسی حمايت نمی‌كنيد. اما الان دست وی را به نشانه حمايت در دست می‌گيريد. پس آیا آن زمان دروغ گفتيد؟ و آيا اين تناقض گویی شما را نشان نمی‌دهد؟ خاطرنشان کرد: تنها كسی هستم كه نتوانسته‌اند از صحبت‌های من تناقض بيرون بياوريد. بنده قبل از اعلام كانداتوری بقایی اطلاعيه دادم و شما الان تاريخ را عوض كرديد! منظور بنده در زمان دادن اطلاعيه افراد ديگری بودند؛ اما ترجيح دادم كه از بقایی حمايت كنم.

احمدی نژاد درباره توقيف روزنامه‌ها در دولت قبلی نیز گفت: من روزنامه ها را بستم؟ تمام شكايت‌های دولت از روزنامه‌ها را پس گرفتم. هيأت نظارت بر مطبوعات روزنامه شرق را بست اما من گفتم بايد آزاد شود. مشی ما به مطبوعات مشخص است.
 
وی در پاسخ به سوال خبرنگار که پرسید منظورتان از حمایت از مطبوعات، حمايت از شريعتمداری است؟، تصریح کرد: حسين شريعتمداری اتفاقا خيلی تندتر می زند و اتهام‌هایی می زند كه دين و ايمان ما را زير سوال می برد. 

رجل سياسی كسی است كه رفيق خود را نفروشد/ رحیمی مظلوم است!

احمدی نژاد در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه بقایی در جایی گفته رجل سياسی كسی است كه رفيق خود را نفروشد، اما رحيمی گفته كه شما (احمدی نژاد) او را فروخته ايد؟، تصریح کرد: من وی را مظلوم می‌دانم و از وی دفاع كردم و گفتم روند رسيدگی را قبول ندارم. آن ماجرایی كه برای او بهانه كردند هم مربوط به زمانی بود كه وی رئيس ديوان محاسبات بود. اما بعد از دولت محاكمه شد و چه ربطی به دولت و معاون اولی وی داشت؟ بنده پای همكاران خود و البته پای حق هستم.

احمدی نژاد ادامه داد: سفرهای استانی ما هم برای تبيين آرمان های امام است و ربطی به تبليغات انتخاباتی ندارد. همان طور كه در سال ٨٤ آخرين نفری بودم كه ثبت نام كردم.
 
وی اضافه کرد: الان رئيس جمهور دارد سفر می كند آيا اين سفرها انتخاباتی است؟ يك بام و دو هوا كه نمی توان قضاوت كرد! به زودی به ملت درباره اقدامات دولت نهم و دهم در مقايسه با دولت های قبل و بعدش گزارشی مستند ارائه می دهم.
 
احمدی نژاد با بیان اینکه همه جا ركود است اما می گويند ٧٠٠ هزار شغل ايجاد كرده ايم!، خاطرنشان کرد: زير سوال بردن آمارها يكی از بدترين اقدامات در كشور است.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۶ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
۶
۳
دست مزن! چشم , ببستم دو دست

راه مرو! چشم , دو پایم شکست

حرف مزن! قطع نمودم سخن

نطق مکن! چشم ببستم دهن

هیچ نفهم! این سخن عنوان مکن

خواهش نافهمی انسان مکن

لال شوم کور شوم کر شوم

لیک محال است که من خر شوم

چند روی همچو خران زیر بار؟

سر زفضای بشریت برآر
شریف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۲ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
۴۷
۳۸
تجدید تنفر مردم از این فاجعه. فقط بازی که داره دنبال می کنه خیلی خطرناکه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فاجعه دولت کلید بود که همه چیز را به برجام بی فرجام گره زد و 60 درصد کارخانجات را تعطیل کرد و نرخ بیکاری را افزایش داد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۴ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
۶۲
۳۱
البته نیازی به قسم خوردن نبود!!! چه کسی است که تبحر ایشان را در این زمینه باور نداشته باشد؟!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مردم ایران دکتر احمدی نژاد دلاور را باور دارند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۱ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
۳۸
۲۶
خیلی راست میگی بیا به یکسری از این سازنده های یکی از مناطق که همه دارایی خودشون را از دست دادند بزن بین این فرد اصلح شما چقدر در گرفتاریشون سهیمه ٫ هم فاله هم تماشا ضرر که نداره وگرنه یکطرفه حرف زدن و دفاع کردن که به قول خودت کنتور نمی دازه ٫یعنی میگی قوه محترم قضائئیه همین جوری بی دلیل فرد اصلح شما را گرفت و بازداشت کرد؟
حسن س
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۹ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
۵۷
۳۸
خیلی دوست دارم بدونم هنوز کسی خام این هاله نور میشه!!!!؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مردم سال 92 خام وعده های پوچ و توخالی روحانی شدند و حالا قدر دکتر احمدی نژاد را بیشتر میدانند.
وطن فروش بیغیرت
|
Iran (Islamic Republic of)
یه ماه دیگه قیافه ی همه دیدنیه از افساد طلب تا اصولچرا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۴ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
۲۲
۳۳
یک مرد اونم فقط احمدی نژاد


لعنت ب اون کسی ک دستور حمله به رای و دمکراسی مردم را در سال هشتاد هشت داد
حامد
|
Japan
|
۲۱:۴۱ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
۱۷
۳۰
سلام دنیا ندای اللهم عجل لولیک الفرج شما در سازمان ملل را از یاد نخواهد برد . راه و رسم شما در تاریخ این کشور ماندگار شد . یاد م هست در یکی از آخرین سخنرانی های دوران ریاست جمهوری ات به مردم گفتی کاری خواهند کرد که جرات گرفتن یک عکس یادگاری در کنار من را پیدا نکنید . سال نو را با رییس جمهور نو آغاز خواهیم کرد به لطف خدا /
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۲ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
۲۱
۳۳
درود بر احمدی نژاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۰ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
۲۳
۱۱
به ضرس قاطع این بابا ..... است.
قاسم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۱ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
۳۱
۲۱
اقای احمدی نژاددوران شما سیاه ترین دوران تاریخ ایران است رواج گروههای فشارنهادینه کردن توهین وتهمت به یاران انقلاب فسادهای میلیاردی بی سابقه کاهش بیسابقه پول ملی کشوروتورم 47درصدی ازدست اوردهای شما بودلابدبرای تائیدبقایی می خواهی بگم بگم راه بیندازی وفکرتکرار حوداث شرم اورسال 88هستی اما اینبارتعدادکمی باتوهمراه هستند
ناشناس
|
Saudi Arabia
|
۲۲:۳۵ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
۲۴
۳۱
خوشم می آید که چپ و راست از این مردد می ترسند. و این یعنی دکتر احمدی نژاد راهش، مرامش و منشش درست است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۵ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
۱۸
۲۱
برای دق‌کردن عده‌ای، بیانات ۹۲/۴/۲۳ امام خامنه‌ای در آخرین دیدار با هیأت دولت احمدی‌نژاد کافیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۳ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
۱۳
۱
آه استاد!
یاس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۵ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
۷
۱۳
خیلی عالی
رضایی نژاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۸ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
۹
۱۴
خداییش دولتش و وزرایش پاکترین و سالمترین دولتمندانن. اژه ای. صفار. فتاح. حسینی. متکی. صالحی. مصلحی.دستجردی. رستم قاسمی. زاهدی. و..... البته رحیمی مشایی. و بقایی استثنایند که اینا هم از لحاظ فکری هم مالی هم گقتاری و.... شبیه دولت قعلی هستند اتفاقا با درخواست دیدار بعضی اینا با خاتمی روحانی. هاشمی مایید این مطلبه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۱ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۶
۱۶
۲۳
درود بر دکتر احمدی نژاد مظلوم که مورد آماج حمله های تند افساد طلبان و باند ثروت و قدرت قرار دارد اما مردانه مقاومت می کند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۲ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۶
۲۰
۲۴
دکتر احمدی نژاد همچنان محبوب قلبهاست .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۷ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۶
۱۷
۲۵
به عشق هرچی مَرده
احمدی بر می گرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۱ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۶
۲۲
۱۱
هالۀ نور داره میشه هالۀ خورشید
اماتور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۹ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۶
۲۶
۱۵
دولت پاكدست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عاقلان داند.
روح الله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۹ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۶
۱۸
۷
از شما .. هیچ چیزی بعید نیست
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۰ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۶
۲۳
۱۶
فاسد ترین دولت طول تاریخ ایران
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۷ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۶
۱۳
۷
خیلی کثیفید ضراطی ها
چرا سخنان احمدی نژاد را بریده بریده و با دخل و تصرف منتشر کردید .
کی احمدی نژاد گفته که ثروت خودم و وزرام را با ثروت یکی از وزرای دولت فعلی عوض نمی کنم.؟
و خیلی مطالب دیگه که زدید ناقص زدید.
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۴ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۶
۱۸
۱۲
شما بعد از اعلام كانديداتوری بقایی گفتيد از كسی حمايت نمی‌كنيد. اما الان دست وی را به نشانه حمايت در دست می‌گيريد. پس آیا آن زمان دروغ گفتيد؟ و آيا اين تناقض گویی شما را نشان نمی‌دهد؟ خاطرنشان کرد: تنها كسی هستم كه نتوانسته‌اند از صحبت‌های من تناقض بيرون بياوريد. بنده قبل از اعلام كانداتوری بقایی اطلاعيه دادم و شما الان تاريخ را عوض كرديد! منظور بنده در زمان دادن اطلاعيه افراد ديگری بودند؛ اما ترجيح دادم كه از بقایی حمايت كنم.
.......... فقط توجیح رو ببین و تا آخرش رو خودت ببین، از الان هم داره با ... هر چه تمامتر ... میگه... (منظور بنده در زمان اطلاعیه افراد دیگری بودند، اما ترجیح دادم از بقایی.... خخخخخخخخخ
علی
|
Germany
|
۱۱:۲۳ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۶
۱۹
۱۷
تشنه ی قدرت،نه شیفته ی خدمت
جاهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۷ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۶
۲۰
۲۵
درود بر شرف این مرد خدا که بهتر از همه در عالم است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۶
۲۲
۲۵
زنده باد دکتر احمدی نزاد
روح الله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۶
۲۴
۲۲
احمدی فساد