۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۹

برد شیرین و ناباورانه صبا برابر تراکتور

تیم فوتبال صبای قم با برد در دیدار با تراکتورسازی تبریز امیدهای خود را برای بقاء در لیگ برتر حفظ کرد.
کد خبر : ۳۵۷۶۶۷
صراط: تیم فوتبال صبای قم با برد در دیدار با تراکتورسازی تبریز امیدهای خود را برای بقاء در لیگ برتر حفظ کرد.

به گزارش فارس از قم، از چارچوب رقابت‌های هفته 26 لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز یک دیدار حساس بین تیم‌های صبای قم و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد.

در این بازی بر خلاف دیگر بازی های صبای قم، تماشاگران استقبال چشمگیری داشتند و بیش از 6 هزار و 500 نفر این بازی را از نزدیک تماشا کردند.

برای صبای قم به سرمربیگری صمد مرفاوی محسن فروزان(محمدباقر صادقی)، حنیف عمران‌زاده، میرهانی هاشمی، میثم مجیدی، حمیدرضا دیوسالار، مهران امیری، سید مهدی حسینی، کیوان امرایی، امید جهانبخشی، احمد حسن‌زاده و رضا عنایتی به میدان رفتند.

امیر قلعه‌نویی نیز شاگردان خود را با ترکیب محمدرضا اخباری، هادی محمدی، خالد شفیعی، محمد ایران‌پوریان، سعید آقایی، محمدرضا مهدی‌زاده، مهدی کیانی، کرار جاسم، شهرام گودرزی(محمد نوری)، محمد ابراهیمی و مهدی شریفی(فرزاد حاتمی) به میدان فرستاد.

در این دیدار حمیدرضا دیوسالار از صبا و مهدی کیانی و کرار جاسم از تراکتورسازی با کارت زرد جریمه شدند و سعید آقایی و کرار جاسم بازیکنان تراکتور نیز به دلیل دریافت دو کارت زرد از زمین مسابقه اخراج شدند.

گل نخست صبا در این دیدار در دقیقه 61 به ثمر رسید و امید جهانبخش با استفاده از غفلت مدافعان تراکتورسازی توانست دروازه اخباری را باز کند.

در حالی که تیم تراکتور 10 نفره سعی داشت بازی را به تساوی بکشد امید جهانبخش بار دیگر در واپسین دقایق بازی با یک ضربه زیبا توانست دروازه اخبار را باز کند و پیروزی تیمش را قطعی کند.

اما این پایان بازی نبود و در دقیقه پایانی به دلیل خطا روی مهاجم صبا در محوطه جریمه تراکتور، صبایی ها صاحب یک پنالتی شدند که این پنالتی را میثم مجیدی به تور دروازه تراکتور دوخت.