۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹
حمله دوباره رییس جمهور به منتقدان

رعد و برق برجام را ندیدید، بارانش را که می‌بینید!/ آقای روحانی! بارانی که به آن افتخار می‌کنید، فناوری هسته‌ای را شست

به نظر می رسد بارانی که روحانی از آن با عنوان باران رحمت برجام یاد می کند بیش از آن که رحمتی بر فناوری هسته ای کشور باشد، بخشی از دستاوردهای آن را شسته و با خود برده است.
کد خبر : ۳۵۷۹۹۹
گروه سیاسی صراط - حسن روحانی در روز فناوری هسته ای، بار دیگر منتقدان برجام را به باد انتقاد گرفت و به کنایه گفت اگر رعد و برق برجام را ندیدید، باران رحمت آن را که می‌بینید!

به گزارش صراط، ادبیات روحانی در مقابل منتقدان در آستانه انتخابات ریاست جمهوری نه تنها بهبود نیافته بلکه به مراتب تندتر از گذشته نیز شده است. با این حال، رییس جمهور از وحدت صحبت کرد و گفت ما اگر بتوانیم با هم بسازیم، می توانیم کشور را بسازیم. با این حال او توضیح نداد وقتی انتقادات ساده درباره برجام را با این ادبیات تند و گاه تمسخر پاسخ می دهد، چگنه می توان از "با هم ساختن" صحبت کرد.

رعد و برقش برجام را ندیدید، بارانش را که می‌بینید!/ آقای روحانی! بارانی که به آن افتخار می‌کنید، فناوری هسته‌ای را شست
فارغ از این موضوع، افتخار روحانی به برجام امروز هم مستند به دستاورد ملموسی نبود. رییس جمهور توضیح نداد که به کدام دلیل عمده، اعتقاد دارد پس از برجام فناوری هسته ای رشد بیشتری پیدا کرده است. او همچنین انتقادات مطرح شده در مورد تعطیلی راکتور تهران، اراک، فردو و نطنز را به باد تمسخر گرفت اما توضیح نداد که این مراکز با چه وضعیتی امروز سرپا هستند و دقیقا چه کاری در آنها انجام می شود.

به نظر می رسد بارانی که روحانی از آن با عنوان باران رحمت برجام یاد می کند بیش از آن که رحمتی بر فناوری هسته ای کشور باشد، بخشی از دستاوردهای آن را شسته و با خود برده است. این موضوع صرفا در حوزه فناوری هسته ای است و در حوزه های دیگر نیز گشایش خاصی از برجام دیده نشده و اوضاع اقتصادی حاضر و رکود بی سابقه گواهی بر این موضوع است.
نظرات بینندگان
روح الله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۳ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۶
۱۴
۳۶
بدبختهای صراط از خدا بی خبر هرچقدر روحانی را بکوبید نزد ملت عزیزتر می شود