۱۱ مهر ۱۳۹۰ - ۰۸:۵۶
گفتگوی صراط با 3 تن از نمایندگان استان همدان

روستائیان هم جریان انحرافی را محکوم می کنند/مردم از مسئولان باهوش ترند/مسئولان هنگام اظهارنظر دقت کنند

متاسفانه علیرغم پرسش های صریح و شفاف خبرنگار صراط هیچکدام از نمایندگان ...
کد خبر : ۳۵۸۰۹
"صراط" - در آستانه دومین سفر از دور چهارم سفرهای استانی دولت گفتگوی صراط با سه تن از نمایندگان استان همدان را در زیر می خوانید . متاسفانه علیرغم پرسش های صریح و شفاف خبرنگار صراط هیچکدام از نمایندگان به ارئه پاسخ شفاف نپرداخته و سعی داشتند تا به  صورت کاملا نرم رویکرد حمایتی خود از دولت را برجسته نمایند . لازم به یادآوری است به گفته نمایندگان ، نزدیکی زمان انتخابات مجلس ارتباطی با لحن بیان آنها به سوالات پرسیده شده نداشت!

مسئولان هنگام اظهار نظر دقت کنند
سید محمدکاظم حجازی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با صراط پیرامون چهارمین سفر استانی دولت به استان همدان گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری از ابتکار دولت نهم در راه اندازی سفرهای استانی و عوایدی که از حضور نزدیک مسئولان کشوری در مناطق مختلف نصیب مردم می شود، از حضور دولت استقبال می کنیم.
 
وی، سخنان فرماندار همدان مبنی بر شب قدر دانستن روز ورود دولت را رد کرد و خواستار دقت بیشتر مسئولان هنگام بیان سخنانشان شد.
 
حجازی سفرهای استانی دولت را بهترین فرصت برای خدمتگزاری به مردم دانست و خواستار عدم ورود مسایل حاشیه ای به این قبیل برنامه ها شد.
 
روستائیان هم جریان انحرافی را محکوم می کنند
اکبر رنجبر زاده، نماینده مردم اسدآباد در مجلس نیز در گفتگو با خبرنگار صراط وضعیت استقبال از دولت را طبیعی دانست.
 
این نماینده مجلس چگونگی استقبال مردم از دولت را با عملکرد دولتمردان مرتبط دانست و گفت: باید منتظر بود و نظاره کرد که اتفاقات 2 سال اخیر و عملکرد و خط مشی دولت در دیدگاه مردم چگونه ارزیابی خواهد شد.
 
وی با تاکید بر  این نکته که مسایل کشور بر روی کمیت استقبال مردمی تاثیرگذار خواهد بود، از معیشت و چگونگی تحقق وعده های قبلی به عنوان دیگر عوامل مربوط به این مقوله یاد کرد.
 
رنجبرزاده با اعلام مخالفت 100 درصدی نسبت به اظهارات فرماندار همدان، گفت: مردم حضور در برنامه های ملی و حماسی از قبیل روز قدس، 22 بهمن و 9 دی را غیرقابل مقایسه با اینگونه مسایل می دانند. مردم مردم شرکت در این برنامه ها و استقبال از مقام عظمای ولایت و مراسم معنوی شبهای قدر را همچون ایستادن در صف نمازجماعت می دانند و به هیچ وجه نباید این برنامه ها را با استقبال از یک مسئول یکی دانست.
 
نماینده مردم اسدآباد استقبال مردم از مسئولان مختلف را قراردادی دانست و تشریح کرد: مردم وقتی به فردی رای می دهند، عملکرد وی و تحقق وعده های داده شده را مطالبه می کنند و چنانچه از عملکرد فرد منتخب راضی بودند از وی استقبال خوبی خواهند کرد.
 
رنجبرزاده پیرامون اظهارات فرماندار همدان درخصوص آمار مصوبات اجرایی شده دولت اظهارنظر نکرد.
 
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس پیرامون مسایل حاشیه ای دولت و خط انحرافی، مردم کشورمان را دارای تحلیل دانست و افزود: حتی یک فرد کشاورز هم دارای تحلیل است و عملکرد مسئولان را رصد می کند. براساس گزارشاتی که در اختیار ماست، حتی روستاییان هم جریان انحرافی را محکوم می کنند.
 
وی با بیان اینکه این سخنان را از زبان کشاورزان، روستاییان و افرادی که به عنوان ضعفا شناخته می شوند می گویم، بیان داشت: حرکت برخلاف مسیر ولایت فقیه حتما برای مردم ناخوشایند خواهد بود و میزان محبوبیت و تداوم آن منوط به نزدیکی به خط ولایت می باشد. مردم چنانچه ذره ای جدایی از این مسیر را حس کنند، نگران شده و واکنش نشان خواهند داد.
 
این نماینده مجلس نظر مردم را بر وحدت و همبستگی دانست و بر دشمن مشترکی که در خارج از مرزها برای این کشور نقشه می کشد و یاران باوفا و داخلی این دشمن، تاکید کرد.
 
اکبر رنجبرزاده در پایان پیرامون این نکته که گروهک انحرافی برای 150 کرسی مجلس برنامه ریزی کرده این مسئله را توهین به مردم و نوعی قیم مآبی دانست و نسبت به وحدت کمیته 8+7 اصولگرایان و جبهه پایداری انقلاب اظهار امیدواری کرد.
 
مردم از مسئولان باهوش تر هستند
حسن ونایی، منتخب مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، دیگر نماینده استان همدان بود که با صراط به گفتگو نشست.
 
ونایی گفت: مردم مقلد ولی امر مسلمین هستند،‌نظامشان را دوست دارند و هرجا که تکلیف ببینند به آن عمل می کنند.
 
این نماینده مجلس شب قدر نامیدن روز ورود دولت به همدان را رد کرد و توضیح داد: نباید از مقدسات سوءاستفاده کرد و اینگونه سخن گفت. قداست شب قدر به مراتب بالاتر از این حرفهاست.
 
وی پیرامون آمار ارایه شده از مصوبات تحقق یافته سفرهای قبلی گفت: مردم از مسئولان باهوش تر هستند و این امار را زمانی باور می کنند که با چشم مشاهده نمایند و با گوشت و پوستشان لمس کنند.
 
نماینده مردم ملایر استقبال احتمالی مردم از دولت را به خاطر نظام ارزیابی کرد.

گفتنی است علیرغم پیگیری های صورت گرفته متاسفانه دیگر نمایندگان استان همدان جهت پاسخ به سوالات خبرنگار صراط پیرامون سفر هیئت دولت به این استان، در دسترس نبودند!
نظرات بینندگان
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۵ - ۱۱ مهر ۱۳۹۰
۹
۳
صراط جان برای سفر اردبیل هم همین چیزها رو گفتی (البته با شدت بیشتر) ولی خودت دیدی که استقبال از سال های قبل هم پرشور تر بود پس چرا بس نمی کنی تا کی تخریب دولت؟ تا کی جریان سازی؟ تا کی تهمت زدن؟ تا کی دروغ گفتن؟ این نماینده هایی که شما ازشون گزارش گرفتید همون هایی هستن که کل سال رو تعطیلن همون هایی هستن که چند ماه طرح نظارت رو عقب انداختن همون هایی هستن که حرمت شخص دوم مملکت رو در مجلس نگه نداشتن همون هایی هستن که اون 100 میلیون (خونه) رو دریافت کردن همون هایی هستن که که هیچوقت در مجلس حضور ندارن و همیشه صندلی هاشون خالیه همون هایی هستن که برای رفتن به مجلس خرج های کلان می کنند و ...... . صراط درباره ی احمدی نژادی که فقط 4 ساعت در روز استراحت می کنه اینطوری قضاوت می کنید؟اگر واقعا به دنبال حقایق هستید اگر واقعا اون شعار بالایی واقعیه کمی هم به دستگاه های دیگه توجه کنید تا ببینید رفتار دولت در مقابل اون رفتار ها چیزی نیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ببخشید میشه یه عکس نشونمون بدی که ثابت کنه استقبال در اردبیل پرشور تر از قبل بوده؟
ما که هرچی گشتیم چیزی پیدا نکردیم تو سایت پرزیدنت هم یه عکس بسته گذاشته که مثلا شلوغ بوده
من دنبال 4 تا عکسم
یکی سفرهای اول و دوم و سوم احمدی نژاد به اردبیل یکی هم سفر چهارم!
2-K
|
Iran (Islamic Republic of)
1-K جان! اگه تونستی یه عکس از سفر دکتر محبوبت به شهرستانهایی که تو سفر به اردبیل رفته بود رو بهم نشون بدی، دستت رو می فشارم. اگه نتونستی، دستتو بالاببر. منتظرما.......
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
بعضي وقتا آدم كه كم مي خوابه قاطي هم مي كنه اين كه ديكه مح......
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
سایت های ا......... و د........... و ر........ و ا........ تصاویر سفر رییس جمهور رو منتشر کردند اگر کمی هم بگردید و فیلم های استقبال رو زیر رو کنید و اگر هم دنبال حقایق باشید به پرشور تر بودن استقبال پی خواهید برد ضمن اینکه اگر جمعیت بیشتر نشده بود صراط حالا حالا ها روش مانور می داد.
حبيب
|
Iran (Islamic Republic of)
در جواب ناشناس خان K2 جان و مللي غير محترم
اون كه عكس توي سايتها نيست دليلش اينه كه سايتهايي كه تو به آن مراجعه ميكنيد سايتهاي ضد ولايت و .... هست
آن روز شبكه استاني اردبيل تصاوير را به نمايش گذاشت اما مثل هميشه توي روزنامه هاي و سايتها سانسور شد و استقبال از دكتر احمدي نژاد نشان داده نشد
در جواب ممل بي بصيرت هم مي گويم كه اكثر سران نظام كه دلشان به حال ملت ميسوزد شبها كم خابيده و در حال رفع مشكلات مملكت هستند مثل تو تا لنگ ظهر نمي خوابند
خود مقام معظم رهبري حضرت امام خامنه اي شبها حدود 2 الي 2.30 ساعت خواب دارند.
دكتر احمدي نژاد هم همچنين نمي خوابد تا به افراد بي لياقتي مثل شما خدمت كند خواستيد شاكر باشيد و اگر خواستيد ناشكري كنيد
لياقت شماها امثال كروبي و موسوي و ..... است كه كار نكرده شعار بدهن و خون شهدا را پايمال كنند نه دكتر احمدي نژاد كه حامي ولايت مطلقه فقيه است و پاسدار خون شهدا
ما با ولايت زنده ايم تا زنده ايم رزمنده ايم
2-k
|
Iran (Islamic Republic of)
1-k جان! اولا صراط شاید به خاطر بعضی مصالح ترمز کشیده،‌ این رو که نباید منبع قرار داد. درثانی، اگه جمعیت بیشتر شده بود تا حالا صراطیها رو سوار خروس می کردن.
برای عزیز دلم حبیب هم باید بگم شبکه استانی اردبیل فقط مراسم شهر اردیبل رو پوشش داد. من میگم چرا از حضور دکترتون تو شهرستانهای دیگه خبری نیست؟ افتاد!
f14
|
Iran (Islamic Republic of)
k-1 جونم شما که عکسارو دیدی و فیلم ها رو زیرو رو کردی و ادعا میکنی استقبال ترکونده بی زحمت لینک چندتا دونه عکس مقایسه ای از سفرهای قبلی و این سفر بده ما هم ببینیم .
تا سیه روی شود هر که در او غش باشد
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
باتشكر از بيانات جناب k-1
خطاب به ناشناسي كه به پر شور بودن استقبال مردمي از رييس جمهور محبوب شك داري.
عمو جان كجا رو گشتي كه چيزي پيدا نكردي؟

حالا اين دفعه چشمت رو باز كن ودر سفر استاني رييس جمهور محبوب به همدان استقبال پر شور مردم رو ببين.
مهدي ازمشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
دوستان گرامي اقا حبيب و k.
كوتوله هاي فضاي مجازي در استانه سفر رييس جمهور محبوب به همدان .از ترس دريافت يك تودهني ديگر از طرف مردم مومن وولايتمدار..
اينبار نبودن عكس از استقبال مردمي رو بهانه اي براي تخريب رييس جمهور قرار ميدهند.
مطالب فوق را محض اطلاع شما دوستان گرامي عرض كردم.
شادمان
|
Iran (Islamic Republic of)
k-1 همش هی بگو مردم مردم مردم ، بابا خدایی هم هست نائب امام زمانی هم هست.اینها هم شرطه اینها هم ملاکه که اگه راست بگی که دروغ میگی .
گذشته از این مردم فریب خوردند، کما اینکه در دوران خاتمی و بنی صدر هم. که به محض تمام شدن دوران رئیس همه چیزای پشت پرده رو میشه که البته اگه زودتر نشه.
قبلا هم گفتم اگر از هر ده نفر هم یکی بیاد بیرون یک جمعیتی به هم میزنه.
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب k-2 برای صراط چیزی به نام کشیدن ترمز وجود نداره ضمن اینکه من که هر سایتی رو نوشتم اینا سانسور کردن ولی شما یه جست و جویی در اینترنت کنید تصاویر رو (هم اردبیل و هم شهرستان های دیگه) پیدا خواهید کرد.

جناب f14 شما هم جست و جو کنید.
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر "مهدی از مشهد"
مهدی جان اینا که هیچی بزرگتر از این ها هم سکوت کردند و می کنند.
جناب شادمان 1.ایا شما مطمئنید که خداوند با رییس جمهور نیست؟ از کجا؟ .2.فریب چی رو خوردن؟! فریب خدمات دولت رو؟ 3.یرای هیچکس غیر از احمدی نژاد و اقای خامنه ای چنین جمعیتی بیرون نمیاد. 4.اگر مثل خاتمی چیزی ثابت شد شما حق دارید اینطوری صحبت کنید در غیر ایننصورت کار شما چیزی جز تهمت زدن نیست.
اقایان k-2 و f14 کمی در اینترنت جست و جو کنید قطعا پیدا خواهید کرد.
حبيب
|
Iran (Islamic Republic of)
چشم همه بدخواهان امام خامنه اي و دكتر اح... كور شد
ديديد امروز چه استقبال پرشور و كم سابقه از دكتر اح... شد
حالا شما ها (سايتهاي خبري) سانسور كنيد و بگوييد استقبال نشد مردم كه مثل شما نيستند همه مي بينند و آنشاء الله جواب شما را هم خواهند داد.
ما با ولايت زنده ايم تا زنده ايم رزمنده ايم
سلیمان
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط دورغ نگفته ونمی گوید تا کی بعضی از ما ها باید اسیر احسا ساتمان باید باشیم بیایید یکبار هم شده امیر احساساتمان شویم عزیز من انچه که عیان است جه حاجت به بیان است اسقبال با جه هزینه ای نقد شما هم به نماینده ها وارد به جه دلیل 100 میلیون داده شده اگر حق بوده که منتی نیست اگر هم نه حق بوده باید پاسخگو باشند اگر نماینده ای در مجلس نیست باز این ضعف من وشماست چرا برای اینکه امیر احساسات خود نیستیم مگر نه اینکه همیه اها ملت در برابر قانون یکسان هستنند گر چه حقیر ممکن است در مسایلی با مطالب صراط اختلاف نظر داشته باشم ولی این دلیل نمی شود که نقد صراط را تهمت وافترا بنامم اگر شماها نقد را بانقد جواب میدادید همین صراطی ها ورسانه ها جلو تر از همیه نیروها جلوی خیلی از جرایم را گرفته در کل هیج مسولی جرات خلاف واختلاس را نداشت در کل از ما ست که بر ماست
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا سلیمان من نگفتم صراط دروغ گفته ولی من میگم هر کسی اشتباه می کنه اما اشتباه های بقیه ی دستگاه ها چندین برابر دولته این احساساته؟! بله ما هم میگیم کاستی هست اما نباید که امثال صراط فقط کاستی ها رو ببینن.

موفق باشید.
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۱ - ۱۱ مهر ۱۳۹۰
۶
۰
صراط ببخشید دوباره مزاحم شدم اونم تو این مطلبی که هیچ ربطی به حرفی که می خوام بزنم نداره (البته لطفا شما نظر رو بذارید)دولت ما اسنادی درباره ی کشکی بودن دکترای توکلی منتشر کرده لطفا قرارشون بدید اگر با کسی عهد برادری نبستید.
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط 1-k راست مي گه رو كم كنيه سند دكتراي كشكي كجا سند اتختلاس هاي ميلياردي كجا ...
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل یکی یه اختلاسی کرده و گرفتنش این بده؟؟؟
حبيب
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل بي بصيرت امروز امام خامنه اي در ديدار مسئولان حج فرمودند :البته عده ای می خواهند از این ماجرا برای زیر سؤال بردن مسوولان استفاده كنند، در حالیكه مسوولان در دولت، مجلس و قوه قضائیه مشغول انجام وظیفه خود هستند.
اگر تابع ولايتي پس بايد قبول كني و ديگر حرفي نزني و اگر كه نيستيو ولايت را قبول نداري ارزش حرف زدن را نداري
ما با ولايت زنده ايم تا زنده ايم رزمنده ايم
رضایی از قزوین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۶ - ۱۱ مهر ۱۳۹۰
۵
۰
حمید بقایی معاون اجرایی رئیس جمهور درباره همراهی همسر و فرزندش در سفر رئیس جمهور و هیات همراه به آمریکا با تکذیب این موضوع گفت که برخی‌ رسانه‌ها شایعه‌ای درست ‌کردند که بنده با پسر و همسرم به سفر نیویورک رفته‌ام که البته این خبر از اساس کذب بوده و صحت ندارد.
وی با بیان اینکه نمی‌دانم مبنای خبر این رسانه‌ها چه بوده است، ابراز عقیده کرد: برخی رسانه‌ها عادت کرده‌اند که دروغ بگویند و به این کار هم ادامه می‌دهند. اصلا فرض را هم بر این بگیریم که طرف، خانواده‌اش را هم به سفر برده باشد، مگر خلاف قانون است؟ شاید هزینه سفر را خودش داده است.
آقایان درغگو لطفا این خبر را که خبرگزاری فارس کاملا آن را منتشر کرده ؛ اگر جرات دارید منتشر کنید تا سیه روی شود درغگوی مخالف دولت .
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۳ - ۱۱ مهر ۱۳۹۰
۴
۰
جناب رنجبر آماری که بدست شما رسیده قطعاً منحرفین از خط امام را محکوم می کند !!!! و منحرفین از خط امام خود به خود محکوم هستند !!!!!! - می دانید که چه کسانی را می گویم ؟؟؟؟ همانانی که مقام معظم رهبری در فرمایشاتشان ، مواضع و سنگر هایشان را هویدا فرمودند !!!!!!!! . وعده ما در بازدید ریاست محترم جمهوری از استان همدان و استقبال خود جوش مردم از ایشان
- خدا روی بدخواهان این ملت را روز به روز سیاه تر خواهد کرد . مردم بدخواهان خود را می شناسند و روز به روز رویگردان تر از ایشان می شوند . برای مثال سری به مراجعات مردم به بعضی از حوزه های انتخابیه بعضی از حضرات بزنید !!!!!!! مردم از بعضی ها قطع امید نموده و تکلیفشان را با ایشان ، در انتخابات آتی مجلس روشن خواهند نمود !!!! انشاءالله
دولت محترم ، ریاست جمهور محبوب و ولایتمدار ایرانی ! مالک اشتر علی ، دست حق به همراهتان !!!!
حق یار
سلیمان
|
Iran (Islamic Republic of)
مهران حان سلام شما خیلی اسیر احساساتت هستی اگر امیر احساساتت باشی مسلما قلبت اسیب نخواهد دید
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
سلیمان جان ضمن عرض سلام و ارادت و ضمن تشکر از حرف حقی که بیان فرمودید ، این احساسات ، تنها و تنها خاص حقیر نیست - به استقبال مردم در استان همدان از ریاست محترم جمهور در لینک زیر نیم نگاهی بفرمائید !!!!!! تا بعد ....... !! http://www.news.niksalehi.com/view/030282.php
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۱۱ مهر ۱۳۹۰
۳
۲
شک نکنید که اصل دولت مردمی است فقط مثل طلای عیار بالا کمی گرد و خاک گرفته که با توجه به فرا رسیدن فصل بارندگی بزودی پاک می شود این دولت مثل دولت های بدلی چدن با روکش طلا نیست انشاالله همه چیز به زودی درست می شود
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۴:۲۲ - ۱۱ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
فرمانداران و استانداران بوسیله کدام مجلس و مردمی انتخواب یا تایید می شوند.
ناشناس
|
Kazakhstan
مجیدجان انتخاب درسته، نه انتخواب
محسن از ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۷ - ۱۱ مهر ۱۳۹۰
۰
۱
روستاییان میشناسند شما نمیشناسید جریان انحرافی خود .................. است وگرنه .............. نیست که این همه هزینه کند
ایراندوست
|
Germany
|
۱۲:۲۱ - ۱۲ مهر ۱۳۹۰
۱
۱
ببخشید چنان نوشتید روستاییان هم....تمامی نخبگان و اندیشمندان کشور مگر یادتان رفته روستازاده اند. این چه مدل تیتر زدنه؟!
صدر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۲ مهر ۱۳۹۰
۲۱
۲
یادش بخیر یک زمانی اگر کسی می خواست به جایی برسد سنگ اح... را به سینه می زند ولی الان هر که بخواهد به جایی برسد به اح.... سنگ می زند .دولت احمدی نژاد یکی از قویترین دولتهای تاریخ ایران در سازندگی بوده این را بپذیریم( یک مطلب راجع به گلوله وتیرباران شماها صادق نماها نوشته بودم معذرت می خواهم فکر می کردم باید از وسیله بهتری استفاده می کردم)
رامين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۱ - ۱۲ مهر ۱۳۹۰
۱
۱
اقاياني كه از احمدي نژاد حمايت مي كنند لطف كنند خدمات شش ساله ايشان را ارايه كنند شايد ما هم به استقبال رفتيم گراني و تور م بيكاري و اختلاس و توهين به مردم و مزوي كردن ايران در مجامع بين المللي از افتخارات احمدي نژاداست افغانستان كه الان سي سال است ايران پول نقد و تراكتور هديه مي كند نماينده اشد را در شبكه دو ايران ديديد چه گفت ما انقدر بدبخت شده ايم كه افغانستان ما را قبول نمي كند
محمد طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۷ - ۱۳ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
چرا نمایندگان همدانی سعی در تخریب خود را دارند اگر از رئیس جمهور استقبال شود که آبروی نماینده خریده می شود اگر نماینده به عنوان قانون گذار وحامی ونماینده مردم کاری برای مردم انجام داده باشد با بالا گرفتن سر خود با اقتدار از تمامی طرحهای که در طول این 4سال به سرانجام رسانده است نه از ناراحت بودن روستائیان مگر در جریان انحرافی صحبتی از احمدی نژاد برعلیه منافع ملت زده شده است که از قول روستائیان چنین صحبتی گفته شده است در باهوش بودن روستائیان که شک نکنید به کوری چشم همه مخالفان دولت احمدی نژاد همه روستائیان در استقبال از احمدی نژاد شرکت خواهند کرد
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد طاها جان ، عرصه ای برای جولان برخی حضرات باز شده و بی محابا این عرصه را محل تاخت و تاز خود دیده اند !!!!! غافل از اینند که مردم شریف ایران در جائی بالاتر و از منظری بلند تر ، رفتار و کردار اینان را می بینند و کوچکترین عکس العمل هایشان را زیر ذره بین دارند . در این میان یک عده بسیار خوب امتحانشان را به مردم پس می دهند !!!!! - آخر پائیز شمردن جوجه های بسیاری از این حضرات دیدنی ست !!!!! اردنگی از مردم بهترین پاداشی ست که می توان به برخی ها داد !!!!!!! به عکس های استقبال مردم همدان و این عظمت و شکوه پایگاه مردمی در این لینک نظری بفرما http://www.news.niksalehi.com/view/030282.php
حق یار
سرور
|
Iran (Islamic Republic of)
مهران جان شما هم یه نیگاه به این عکس بنداز که دیگه نیرو برای سازماندهی کم اوورده بودن
راستی این عکس مربوطه به چهارمین سفر استانی به همدان
http://www.seratnews.ir/fa/news/36553/%D8%B9%DA%A9%D8%B3%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%82%D8%A8%D8%A7%D9%84-%D9%BE%D8%B1%D8%B4%D9%88%D8%B1-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%D8%AD%D9%85%D8%AF%DB%8C-%D9%86%DA%98%D8%A7%D8%AF
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
سرور جان خیلی باحالی - فکر کردم سورپرایزم می کنی !!!! - این که آدرس صفحه صراط نیوزه !!!!!
- چی می شد اگر این جرات رو داشتید و از مردم به خاطر عقاید متحجرانه تون عذر خواهی می کردید و این همه دلیل واهی نمی آوردید؟
حق یار
سرور
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم آدرس صراطش مهم نیست دیدی باز شروع کردی به جو دادن برای انحراف افکار؟
مهم اینه عکس متعلقه به ایسناس
اصلا صراط ، ایرنا یا ایسنا که مال خودتونه چه فرقی میکنه مهم اینه که واقعیت داره
تو همون تصاویری که خودت لینکشو دادی ببین چقدر بسته عکس گرفتن یا اینقدر از دور گرفتن که مثلا زیاد نشون داده بشه
خوب نگاه کن ببین چجوری تو بعضی عکسا چپ و راست تصویرو کات کردن تا کچلی جمعیت معلوم نشه
عزیزم قبول کن که دیگه آخرای کاره . . .
حق یارت
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
سرور جان احتمالاً اظهار نظری که در خصوص کچلی جمعیت عنوان فرمودی ، ناشی از عدم اطلاعات کافی شما از رشته عکاسی است !
محض اطلاع حقیر دوره های عکاسی و فیلمبرداری را بطور تخصصی گذرانده ام و با دارا بودن سالها تجربه کاری در همین زمینه ، تروکاژ های مورد عنایت جنابعالی را در هیچکدام از عکس ها مشاهده ننمودم ! برای مثال : اینکه فرمودید عکس ها از راه دور گرفته شده و احتمالاً عمق میدان منظور نظرتان بوده !!!!!!! به عکس ها بار دیگر عنایت بفرمائید ، تعداد موهای سیبیل کسی را که نزدیک لنز دوربین قرار دارد را می توان شمرد و پرسپکتیو و عمق میدان عکس هم ، خود گویای همه چیز هست ! لطفاً واقع نگر باشید و مغلطه نفرمائید - ضمناً عذر خواهی از شعور مردم چیزی از ارزش های شما کم نخواهد نمود !!!!!
حق یار
مهدي از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب سرور
ببخشيد جناب عكاس حرفه ايي.
قيمت عكس رنگي .سه در چهار چنده .
اگه ارزون حساب كني ميام اونجا چند تا عكس ميگيرم .
محمد طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۱۳ مهر ۱۳۹۰
۲
۱
کور شود هرآن کس که نتواندید یا خوابید یا نمی بینید یا خود را به نفهمی زده اید این همه پیشرفت در صنایع مختلف هوا وفضا -سهمیه بندی بنزین -تولید بنزین -فناوری نانو پیشرفت های پزشکی-غنی سازی اورانیوم 20%-اجرایی کردن طرح بزرگ هدفمندی یارانه وارد کردن برق تولیدی نیروگای اتمی بوشهر به شبکه سراسری کشور که در دوره خاتمی درب آن تخته شده بود پیشرفت های موشکی وکشتی سازی اجرایی شدن وپایان چندین پروژه سد سازی ونیروگاهی گاز رسانی به بیش از چندین استان که در دولت های گذشته کوچکترین اقدامی جهت گاز رسانی به این استانها انجام نشده وصدها طرح دیگر اگر آقای احمدی نژاد رئیس جمهور نمی بود ایران هم سرنوشتی بهتر از کشورهای غربی نداشت با هدفمندی یارانه حقوق پایدار وماهیانه برای روستائیان عزیز کهقبل از هدفمندی که به غیر هزینه آب برق که مبلغ آن پس از هدفمندی هیچ تفاوتی باقبل وبعد از هدفمندی یارانه ها با صرفه جویی این عزیزان نکرده بود هیچ سود برایشان نداشت حال خانوارهای 5نفره روستایی که در حدود 2میلیون ریال درماه یارانه دریافت می کنند وهزینه برق وآب آنها از 150هزارریال تجاوز نمی کند به غیر از سلامتی ودعای خیر برای این عزیزان از خدا چه می خواهند حال اگر گروه هم از خدا بی خبر که در این مجموعه قرار گرفته اند ومقداری از بیت المال را چپاول کرده اند چیزی از ارزشهای این بزرگوار کم نمی کند
سهیل
|
Germany
|
۱۸:۴۱ - ۱۳ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
هرچی از جراید حفظ شدی که تایپ کردی آفای محمدطاها تمام اینها را نوشتی ارزونی خودت چون دردی از مردم ما دوا نمیکنه. معلومه نفست از جای گرم بلند میشه و حساب و کتابت هم سخت خرابه. سکوت اختیار کنی سنگینتری.
محمد طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۸ - ۱۴ مهر ۱۳۹۰
۲
۰
آقا سهیل منظور از جراید حفظ شدی تو نفهمیدم ولی نمی دونم شما از نظام مقدس جمهوری اسلامی چه می خواهید واز کدام طیف جامعه هستید در کشور ما 9استان به عنوان استانهای محروم اعلام شده اگر سری به این روستا ها بزنید خواهید فهمید که برقرای عدالت اجتماعی در دولت آقای احمدی نژاد یعنی چه من هم نفسم از جای گرم بیرون نمی یاد منهم به اندازه کافی مشکل دارم واز افراد ضعیف جامعه هستم وبه جز سربلندی کشور چیز دیگر نمی خواهم ومثل بعضی از کاربران عزیز وطن فروشی نمی کنم
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز