۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۴

تشکیل کمیته رسیدگی به اقدامات دولت در سهام عدالت

نائب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اقدامات اخیر دولت در سهام عدالت در کمیسیون اقتصادی مجلس بررسی شد و 7نفر به عنوان اعضای کمیته رسیدگی به سهام عدالت انتخاب شدند.
کد خبر : ۳۵۸۱۲۶
صراط:سید ناصر موسوی لارگانی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی پیرامون جلسه امروز کمیسیون اقتصادی مجلس و مباحث مطرح شده در این جلسه عنوان داشت: امروز چند دستور در کمیسیون داشتیم که یکی از آن‌ها لایحه اصلاح تبصره ماده 86 قانون مالیات‌های مستقیم بود که اصلاح و تصویب شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان؛نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در جلسه امروز دو موافقت‌نامه داشتیم که بررسی لایحه موافقت‌نامه همکاری‌های اقتصادی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری لهستان بود و لایحه دوم بررسی موافقت‌نامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه‌گذاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و سنگاپور که این دو اعاده شده از شورای نگهبان بود و با حضور نماینده شورای نگهبان ایرادات آن برطرف شد.


وی در پایان خاطر نشان کرد: همچنین در جلسه امروز دستور دیگری داشتیم که انتخاب اعضای کمیته بررسی اقدامات اخیر دولت در سهام عدالت بود و کمیته‌ای به عنوان اعضای کمیته رسیدگی به موضوع سهام عدالت با 7نفر اعضا انتخاب شدند.