۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۱

لیدر تراکتور کاندیدا شد/ مهندس ۲۳ساله: ردصلاحیت می‌شوم +تصاویر

کد خبر : ۳۵۸۴۷۱
صراط: یک جوان 23 ساله، دبیرکل حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی و لیدر تیم تراکتورسازی از جمله کسانی بودند که عصر امروز با حضور در ستاد انتخابات کشور در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کردند.

به گزارش خبرآنلاین علیرضا هاشمیان لیدر تیم تراکتورسازی عصر امروز (سه‌شنبه 22 فروردین) با حضور در ستاد انتخابات کشور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

لیدر تراکتور کاندیدا شد/ مهندس ۲۳ساله: ردصلاحیت می‌شوم +تصاویر
وعده مبارزه با فساد و رسیدگی به جانبازان و ایثارگران

همچنین علیرضا متانی دبیرکل حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی نیز در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری نام نویسی کرد و در جمع خبرنگاران گفت: هدف من از حضور در عرصه انتخابات ریاست جمهوری تشکیل دولت عدالتخواهی و مبارزه با فساد است. در صورت موفقیت در انتخابات ریاست جمهوری، رسیدگی به امورات جانبازان و ایثارگران جزو اولویت های اصلی من خواهد بود و دولت من دولت وعده و وعید نخواهد بود.

نامزد شدم برای اینکه نشان دهم آزادی هست

پیمان نظری که 23 سال سن دارد و مهندس برق است. او نیز از دیگر افرادی بود که امروز در محل ستاد انتخابات وزارت کشور حاضر شد و به طور رسمی نامزد انتخابات ریاست جمهوری شد.

او می‌گوید: هیچ نگرانی برای کشور ندارد فقط آمده تا به همه اعلام کند در کشور آزادی هست. می گوید می دانم که ردصلاحیت می شوم اما امده ام تا نماینده نسل خودم باشم.

لیدر تراکتور کاندیدا شد/ مهندس ۲۳ساله: ردصلاحیت می‌شوم +تصاویر

ثبت نام از داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری از امروز آغاز و تا روز شنبه 26 فروردین به مدت پنج روز در محل وزارت کشور ادامه دارد.

براساس اصل 115 قانون اساسی و ماده 35 قانون انتخابات ریاست جمهوری رجال مذهبی و سیاسی واجد شرایطی که دارای شرایط 1- ایرانی الاصل بودن 2- داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران 3- مدبر و مدیر بودن 4- داشتن حسن سابقه و امانت و تقوی 5- مؤمن و معتقد به مبانی جمهوری اسلامی ایران و مذهب رسمی کشور هستند، شخصا یا از طریق معرفی نماینده تام‌الاختیار می‌توانند جهت اعلام داوطلبی و تکمیل فرم پرسشنامه با همراه داشتن اصل شناسنامه و چهار برگ تصویر کلیه صفحات آن و 12 قطعه عکس 4*6 جدید که در امسال گرفته باشند، به ستاد انتخابات کشور واقع در میدان فاطمی، ابتدای خیابان شهید گمنام، تالار بزرگ کشور مراجعه کنند.

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری در روز جمعه 29 اردیبهشت امسال برگزار می‌شود.