۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹
گذشت زمان خائن را مشخص می کند

علی دایی: فرزند یکی از مدیران پرسپولیس در 3090 استخدام شده

سرمربی نفت گفت: گذشت زمان کارهایی را که مدیران پرسپولیس کرده‌اند را مشخص می‌کند.
کد خبر : ۳۵۸۸۳۶
صراط: سرمربی نفت گفت: گذشت زمان کارهایی را که مدیران پرسپولیس کرده‌اند را مشخص می‌کند.

به گزارش فارس، علی دایی در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر فولاد اظهار داشت: هفته های پایانی لیگ هستیم و امیدواریم با خوبی و خوشی تمام شود. با فولاد بازی داریم. در هفته های اخیر نتایج خوبی نگرفتیم. دلیل این مسئله را همه می‌دانند. به هر حال ما در این مدت خوب تمرین کردیم تا بتوانیم نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

سرمربی نفت تهران در مورد اینکه در پایان فصل قرار داریم و او چه برنامه‌ای با نفت برای سال آینده دارد، تصریح کرد: فعلاً اجازه بدهید کارمان در این فصل به پایان برسد و سپس به سال بعد هم خواهیم رسید.

دایی در رابطه با اینکه تیمش از زمان پرسپولیس از داوری‌ها متضرر شده و آیا نگران جام حذفی نیست، خاطرنشان کرد: ما نگران خیلی از مسائل هستیم که بخش داوری در آن گم است. از حالا نمی‌توانیم حدسی در مورد فینال جام حذفی بزنیم. امیدوارم کمیته داوران بهترین داور خود را انتخاب کند و مشکلی به وجود نیاید.

وی درمورد اینکه اصلی‌ترین مشکل باشگاه نفت چه چیزی است، تصریح کرد: اصلی‌ترین مسئله را همه می‌دانند. متأسفانه این مسئله را از بس بیان کردیم، لوث شده است. خود شما اگر 4 ماه حقوق نگیرید، بازهم سر کار می‌روید؟ اگر می‌توانید بسم‌الله، مگر می‌شود هیچ کسی در این باشگاه نباشد. بعد از تمرین ساده‌ترین مسئله این است که یک میوه و شیرینی روی میز قرار می‌دهند، ما این موضوع را هم نداریم. چه انتظاری از تیمی که اتوبوس برای رفتن و آمدن ندارد می‌توانید داشته باشید. بزرگ‌ترهای تیم هرکدام یک روز میوه یا شیرینی می‌گیرند. در بازی فردا قرار است پیراهن و شورت قرمز به تن کنیم آن‌وقت باید جوراب زرد به پا کنیم. به چه دلیل؟ به خاطر اینکه جوراب سفید و قرمز نداریم.

سرمربی نفت تهران در ادامه یادآور شد: فردی که برای پرونده حمدی‌نژاد در کمیته انضباطی حاضر شد، به ما قول داده که مشکلات حل شود. قرار بود دوشنبه این اتفاق بیفتد، به چهارشنبه موکول شد و حالا چهارشنبه به شنبه تبدیل شده است. بیانیه دادند که با قدرت مدیرعامل را مشخص می‌کنیم، قدرت آنها این بوده که 500 هزار تومان برای گرفتن اتوبوس ندارند. 300 هزار تومان برای خرید میوه ندارند. قدرت آنها این بوده که بدهکارها به سراغ ما بیایند. عمق فاجعه را نمی‌دانیم. من مانده‌ام که چرا فدراسیون ایرادی نمی‌گیرد و قبول کرده این باشگاه با این وضعیت فعالیت کند. فدراسیون با کجا و چه کسی نامه‌نگاری می‌کند؟ کدام مرجع جواب آنها را می‌دهد؟ در این وضعیت فقط روح و روان ما را به‌هم ریخته‌اند.

دایی در مورد اینکه آیا به خاطر لجبازی با او این رفتارها صورت می‌گیرد، گفت: چه لجبازی؟ با دست خالی تیم گرفته‌اند و این مشکلات به وجود آمده است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد اینکه مسئولان باشگاه نفت ادعای زیادی دارند اما چرا در عمل اقدامی نمی‌کنند، تصریح کرد: شما به ادعا کاری نداشته باشید، بلکه دارایی را ببینید. برای چه لج کنند؟ آنها می‌توانند من را راحت اخراج کنند. مگر تیم متعلق به من است که بخواهند با من لج کنند؟ حرف شما خنده‌دار است، اگر نفت تهران قهرمان جام حذفی شود، قیمت باشگاه بالا می‌رود. نماینده باشگاه که برای جلسه کمیته انضباطی آمده بود می‌گفت خودم آستین بالا می‌زنم. او از آن موقع رفته پول بیاورد و حالا بازگشته و دوشنبه را به چهارشنبه و چهارشنبه را به شنبه موکول کرده است.

سرمربی نفت تهران درمورد اینکه چند بار با گلرخسار بزرگ دیدار داشته است، افزود: در طول عمرم گلرخسار بزرگ را ندیده‌ام. اگر کس دیگری او را دیده خبرش را به من بدهید. شما قوانین شکل‌گیری شرکت را بهتر از من می‌دانید. آیا تیم به این بزرگی باید چنین وضعی پیدا کند؟ اصلاً گلرخسار بزرگ را ببینم چه اتفاقی می‌افتد؟ او در ایران نیست و حالا حالاها نمی‌آید.

دایی در مورد اینکه گفته بودند شهریاری 20 درصد پول بازیکنان را پرداخت کند و مابقی آن از طریق اسپانسر تأمین خواهد شد، خاطرنشان کرد:‌ شهریاری را مالکان باشگاه انتخاب کردند و آنها باید جوابگو باشند. با تأمین 20 درصد کدام مدیرعامل می‌تواند 80 درصد در ایران درآمدزایی داشته باشد؟ اگر توانستند 10 درصد هم بیاورند، کار بسیار شاقی است. این حرف‌ها صحت ندارد، شاید خیلی‌ها چنین ادعایی کنند اما بعد از گذشت زمان این مسائل فراموش می‌شود.

وی در مورد اتفاقاتی که بعد از ضربه پنالتی مهدی طارمی در جریان بازی با الریان رخ داد و اینکه یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس احمد نوراللهی و امید عالیشاه را خائن قلمداد کرده است، گفت: برخی از مدیران فکر می‌کنند ما غریبه هستیم. مهدی طارمی بازیکن بزرگی است و گل‌های مؤثری برای پرسپولیس به ثمر رسانده. در مورد پنالتی که او مقابل الریان زد از این بازیکن گله دارم که در چنین بازی حساسی پنالتی را چیپ می‌زند. نمی‌دانم چه کسی این مسائل را در مغز این بازیکن می‌خواند که چیپ بزند. از این موضوع ناراحتم اما به خودم این حق را نمی‌دهم و کسی که زحمت می‌کشد و موفقیت‌های زیادی را مدیون گل‌هایش هستیم، فحاشی کنم.

سرمربی نفت تهران تأکید کرد: برخی اخبار برایم پیامک می‌شود. روز گذشته دیدم یکی از مدیران پرسپولیس مصاحبه‌ای کرده، گذشت زمان خائنان را مشخص می‌کند و هرچه زمان بگذرد این مسئله بهتر معلوم می‌شود. افرادی که خیانت کرده‌اند را همه می‌‌شناسیم. این بچه‌ها همه برای تیم زحمت کشیده‌اند و با سر و دست شکسته به میدان می‌روند. این آقا از کجا پیدایش شده که چنین تهمت‌هایی می‌زند. این بچه‌ها هیچ کاری نکرده باشند، حداقل جوانی خود را در این تیم سپری کرده‌اند و در سرما و گرما با باخت‌های این تیم گریه کردند و با پیروزی این تیم خوشحال شدند. به غیر از باغیرت به احمد نوراللهی و امید عالیشاه نمی‌توانم چیز دیگری بگویم. این آقایان کجا بودند،‌ آیا برای پرسپولیس یک تکل یا یک پنالتی زده‌اند؟

دایی در ادامه گفت: آورده این آقایان می‌دانید چه چیزی بوده، اگر نمی‌دانید من این مسئله را به شما می‌گویم. فرزند یکی از این مدیران در مجموعه 3090 استخدام شده، آورده دیگر این آقایان حضور دو بازیکن اوکراینی در پرسپولیس با پول کلان بوده است. اصلاً شما فهمیدید قرارداد آنها به چه شکل فسخ شد و چقدر پول گرفتند و چقدر هزینه انجام شد. گذشت زمان این مسئله را مشخص می‌کند. فرزند یکی از این مدیران در مجموعه 3090 استخدام شده که پول‌ها را جابجا کند. آیا آورده دیگری هم هست؟ تا فراموش نکرده‌ام جا دارد قهرمانی پرسپولیس را به هواداران تبریک بگویم؛ چراکه خدا را شکر این تیم امسال همان عملکردی را داشته که مردم انتظار داشتند. پرسپولیس در لیگ داخلی بسیار خوب کار کرده و مدیران پشت این قهرمانی پنهان شده‌اند. آنها پشت موضوع احمد نوراللهی و امید عالیشاه قایم شدند. این فرد چه سمتی دارد که بازیکنان تیم را خائن می‌خواند؟ برنامه 90 به خوبی به موضوع جذب بازیکنان خارجی ورود کرد، چرا آقایان در آن برنامه جوابگو نبودند؟ حالا که تیم قهرمان شده به آن موضوع تا حدی فراموش شده، پیدایشان شده است. نه تنها این فرد بلکه خیلی از افراد دیگر هستند که گذشت زمان کارهایی را که آنها کرده‌اند را مشخص می‌کند.
برچسب ها: صراط پرسپولیس