۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۷

دلیل جالب پدر برای تغییر عکس‌های دخترش +تصاویر

استفان کرولی عکس های دختر 18 ماهه اش را در موقعیت های خطرناک فتوشاپ کرده است.
کد خبر : ۳۵۹۰۴۲
صراط: استفان کرولی عکس های دختر 18 ماهه اش را در موقعیت های خطرناک فتوشاپ کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ " استفن کرولی " ( Stephen Crowley) اهل شهر دوبلین، پایتخت ایرلند با فتوشاپ عکس های دختر 18 ماهه اش " هانا "  در موقعیت های خطرناک و انتشار آن در صفحه اینستاگرامش تبدیل به سوژه داغ شبکه های اجتماعی شده است.
در یکی از تصاویر " هانا " در حال بالارفتن  از نرده پلکان طبقه دوم دیده می شود. در عکسی دیگر در حالی که دخترش یک چاقوی آشپزخانه بزرگ را در دست دارد در کنار اجاق گاز دیده می شود. جالب اینکه در ابتدا انتشار این تصاویر موجب حیرت برخی از کاربران در فضای مجازی شد و  استفن در توضیحی  آنها را مطمئن ساخت که به یک علت خاص دست به این کار زده است.
وی در ایمیلی که به CBS News فرستاد گفت : "دخترم با یک اختلال نادر در سیستم ایمنی بدن بدنیا آمد. این بیماری باعث شد تا بسیاری از سلول های ایمنی بدن دخترم بیش فعال باشند. بعد از 6 ماه شیمی درمانی، مشخص گردید که تنها راه درمان " هانا " پیوند مغزاستخوان است.
از 27 میلیون اهداکننده تنها 3 نفر مناسب تشخیص داده شدند و پیوند مغز استخوان دخترم با کمک یک بانوی ناشناس اهل آلمان انجام شد. هنگامی که " هانا " در سن 6 ماهگی از بیمارستان مرخص شد می بایست برای مدت چند ماه بدلیل خطر سرایت عفونت تحت مراقبت ویژه قرار گیرد. حال که او بهبود یافته تصمیم گرفتیم کاری جالب انجام دهیم تا آن یکسال از دست رفته را کاملا جبران کنیم. "
گفتنی است؛ انتشار عکس های  فوتوشاپی " هانا "  در صفحه  اینستاگرام پدرش از هفته پیش توجه کاربران زیادی را  به خود جلب کرده و تعداد فالورهای " استفن "  اکنون به حدود 15 هزار نفر رسیده است.