۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲
استناد عجیب به توصیه مرحوم هاشمی برای کاندیداتوری

شائبه بروز اختلاف میان خانواده رفسنجانی با روحانی/ چرا محمد هاشمی ناگهان کاندیدا شد؟

ثبت نام محمد هاشمی در انتخابات ریاست جمهوری در کنار اظهارات او در هنگام نام نویسی، شائبه بروز اختلاف میان خانواده مرحوم هاشمی با حسن روحانی را به وجود آورده است.
کد خبر : ۳۵۹۱۸۵
گروه سیاسی صراط - ثبت نام محمد هاشمی در انتخابات ریاست جمهوری در کنار اظهارات او در هنگام نام نویسی، شائبه بروز اختلاف میان خانواده مرحوم هاشمی با حسن روحانی را به وجود آورده است.

به گزارش صراط، محمد هاشمی امروز در اقدامی غیرمنتظره کاندیدای انتخابات شد. او پس از نام نویسی علت کاندیداتوری خود را "توصیه مرحوم هاشمی" عنوان کرد که گفته بود "لازم است بیشتر از یک نفر در صحنه حضور داشته باشد". نکته دیگر در اظهارات محمد هاشمی این است که وی حضور خود را "تصمیم جمعی خانواده هاشمی" عنوان کرده است. هاشمی حتی صحبت در مورد کنار کشیدن به نع روحانی را هم زود دانسته.

شائبه بروز اختلاف میان خانواده رفسنجانی با روحانی/ چرا محمد هاشمی ناگهان کاندیدا شد؟

مشخص است که توصیه مرحوم رفسنجانی که مورد استناد محمد هاشمی قرار گرفته لزوم وجود رقابت واقعی در انتخابات بوده است چنانچه محمد مهدی زاهدی هم که امروز نام خود را به جمع کاندیداهای اصولگرا اضافه کرد، همین توصیه مرحوم هاشمی را دلیل کاندیداتوری خود عنوان کرده بود!

از سوی دیگر، تا ظهر روز آخر ثبت نام، تقریبا تمامی کاندیداهای بالقوه انتخابات به جز یکی دو نفر در انتخابات حاضر شده اند. یعنی نه صحنه رقابت خالی است و نه ضرورت دیگری در مورد رقابت یک کاندیدا از خانواده هاشمی با روحانی حس می شود. در این صورت سوالی که باقی مانده این است که چرا خانواده هاشمی چنین تصمیم گرفته و با حسن روحانی وارد رقابت شده اند؟ آیا اختلافاتی میان آنها بروز کرده و یا موضوع دیگری در میان است؟

نظرات بینندگان
بي نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۳ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۶
۱۹
۲۱
مگه ما چه خيري از اكبر ديديم حالا اين اومده چقدر حب دنيا چه قدر حرص و طمع اين همه ثروت و مقام بستون نيست آخه چي از جون ملت مي خواهيد.