۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۵
عارف:

نامزدی جهانگیری تصمیم شورای عالی اصلاح‌طلبان بود

رئیس فراکسیون امید مجلس، نامزدی معاون اول دولت یازدهم را تصمیم شورای عالی اصلاح‌طلبان خواند و گفت: ما تصمیم گرفتیم به جز آقای روحانی نامزد دیگری در انتخابات داشته باشیم که آقای جهانگیری هم قبول کردند.
کد خبر : ۳۵۹۴۷۹
صراط:محمدرضا عارف رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی درباره داوطلب شدن اسحاق جهانگیری برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم در کنار حسن روحانی گفت: نامزدی معاون اول دولت یازدهم تصمیم شورای عالی اصلاح‌طلبان بود و ما تصمیم گرفتیم به جز آقای روحانی نامزد دیگری در انتخابات داشته باشیم که آقای جهانگیری هم قبول کردند.

به گزارش امیدنامه، وی ادامه داد: این دو قطعاً در یک گروه هستند و در مناظره‌ها تقسیم کار می‌کنند و عملکرد دولت را توضیح می‌دهند.

عارف با بیان اینکه امیدواریم با حضور جهانگیری فضای انتخابات گرم شود، خاطرنشان کرد: کاندیدای اصلی ما در انتخابات روحانی است و شورای عالی اصلاح‌طلبان، رأی به نامزدی نهایی روحانی داده است.

وی در واکنش به داوطلب شدن محمد هاشمی و محسن رهامی گفت: آنها همانطور که گفته‌اند مستقل وارد انتخابات شده‌اند و حضور آنها باعث نمی‌شود ما نگران رأی روحانی باشیم، چون او شرایط خوبی دارد و امیدواریم با رأی بالایی بازهم رئیس‌جمهور شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امیدواریم در جریان مناظره‌های انتخاباتی، روحانی و جهانگیری از عملکرد دولت دفاع و برنامه‌های خود را به خوبی ارائه دهند.