۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۱

تکذیب تعطیلی کارخانه "جهان"

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با رد شایعات منتشر شده در خصوص تعطیلی کارخانه روغن نباتی جهان گفت: در حال حاضر این واحد تولیدی ۲۴ ساعته مشغول فعالیت است.
کد خبر : ۳۵۹۴۸۶
صراط:ناصر فغفوری بعد از ظهر یکشنبه پس از بازدید از کارخانه روغن نباتی جهان، با بیان اینکه واحد تولید روغن نباتی جهان با وجود شایعات منتشر شده در خصوص تعطیلی، در دو شیفت ۱۲ ساعته مشغول فعالیت است، افزود: این واحد تولیدی در قبل به صورت دو شیفت ۸ ساعته فعالیت می کرد در حال حاضر به صورت دو شیفت ۱۲ ساعت فعالیت می کند.

به گزارش مهر،وی ادامه داد: همه کارگران کارخانه روغن نباتی جهان در حال کار بودند و بیان می کردند که تماس های مکرری با آنها در خصوص اطلاع از تعطیلی کارخانه گرفته می شود.

فغفوری افزود:در ایام تعطیلات مسئولان کارخانه نسبت به خرید مواد اولیه اقدام کردند و در حال حاضر روغتپن نباتی جهان با تمام توان در حال فعالیت است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به بازیدش از کارخانه روغن نباتی جهان  با رد شایعات منتشر شده در خصوص تعطیلی کارخانه روغن نباتی جهان، گفت: در حال حاضر این واحد تولید ۲۴ ساعته مشغول فعالیت است.

فغفوری با بیان اینکه نباید با به راه انداختن شایعات نسبت به برهم زدن آرامش در جامعه اقدام شود و در بیان اخبار صادق باشیم، گفت: از روند تولید امروز کارخانه نباتی جهان و انبار مجموعه بازدید شده است و این واحد تولیدی با تمام توان و ظرفیت خود مشغول فعالیت است.

کارخانه روغن نباتی جهان در روزهای پایانی سال گذشته به دلیل برخی مسایل تعطیل شد و در پی این تعطیلی، کارگران این واحد صنعتی به خاطر از دست دادن شغل خود چند مرتبه در مقابل استانداری زنجان تجمع کردند که با پیگیری های مسئولان استان مشکلات این واحد تولیدی رفع شد و کارگران فعالیت خود را مجدد در روغن نباتی جهان آغاز کردند.
برچسب ها: جهان کارخانه صراط