۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴

لابی وزارت بهداشت برای حذف منتقدان از رسانه ملی

رئیس سازمان نظام پرستاری گفت: ابتدا در چند روز پیش از بنده به عنوان منتقد طرح تحول سلامت دعوت کردند که در برنامه مناظره شبکه یک حضور پیدا کنم اما ناگهان در یک ساعت به مانده به شروع برنامه دعوت را لغو کردند.
کد خبر : ۳۵۹۵۸۶
صراط: رئیس سازمان نظام پرستاری گفت: ابتدا در چند روز پیش از بنده به عنوان منتقد طرح تحول سلامت دعوت کردند که در برنامه مناظره شبکه یک حضور پیدا کنم اما ناگهان در یک ساعت به مانده به شروع برنامه دعوت را لغو کردند.

علی‌محمد آدابی رئیس سازمان نظام پرستاری در گفت‌وگو با فارس، گفت: ابتدا از بنده به عنوان منتقد طرح تحول سلامت دعوت کردند که در برنامه مناظره دیشب شبکه یک سیما در خصوص تجمیع بیمه‌ها حضور پیدا کنم اما ناگهان یک ساعت مانده به شروع برنامه با گفتن عذرخواهی حضور بنده را لغو کردند.

وی افزود: تهیه کننده برنامه مناظره با اظهار شرمندگی‌های مکرر دلیل لغو حضور بنده را اینگونه عنوان کرد که قدرت و اراده‌ای مافوق اراده ما دست‌اندرکاران تهیه برنامه وجود دارد که مانع حضور شما شده است.

رئیس سازمان نظام پرستاری، ادامه داد: بسیار زشت است که ابتدا در چند روز گذشته از بنده خواستند که به عنوان منتقد حضور پیدا کنم اما در یک ساعت مانده به شروع برنامه دعوت خود را پس می‌گیرند این افراد بهتر است اول از اراده مافوق خود اجازه کسب کنند و بعد منتقدین را دعوت نمایند.

آدابی گفت: وزارت بهداشت در سه سال گذشته در عرصه رسانه ملی حاضر نشد که منتقدی حضور پیدا کند و طرح تحول را در معرض آراء عمومی قرار دهند و این نشان می‌دهد که عملا وزارت بهداشت احترامی برای نظر منتقدین قائل نیست.

رئیس سازمان نظام پرستاری افزود: وزارت بهداشت از هیچ یک از نظرات وزاری پیشین بهداشت، اقتصاددانان و افراد مدیر و مدبر در طرح تحول سلامت استفاده نکرد و این طرح را یکطرفه با همه نواقص خود پیش برد.

وی گفت: کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در دفاع خود از حقوق پزشکان عمل می‌کند. منطقی بود دیشب در برنامه مناظره یکی از منتقدین واقعی حضور پیدا کند که آقای قربانی به عنوان موافق این طرح یکطرفه به قاضی نرود.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز