۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳
صنایع غذایی گهر دورود تعطیل شد

تعطیلی کارخانه یک روز پس از افتتاح!

کد خبر : ۳۵۹۶۲۹
صراط: نماینده لرستان در شورای عالی استان‌ها گفت: صنایع غذایی گهر بلافاصله پس از افتتاح تعطیل شد.

سایت سفیر افلاک نوشت: سید عابدین نوری نماینده لرستان در شورای عالی استان های کشور با اعلام خبر تعطیلی کارخانه صنایع غذایی گهر دورود اذعان داشت: در مرداد ماه سال گذشته وزیر کشور به شهرستان دورود سفر کرد و فاز اول کارخانه صنایع غذایی گهر دورود را افتتاح نمود ولی درست در همان روز کارخانه تعطیل شد.

عابدین نوری عضو شورای اسلامی شهر دورود در نشست شورای عالی استانها خطاب به وزیر کشور بیان داشت: جناب آقای وزیر! دقیقا همان روز بعد از شما مدیر عامل بانک ملی که سرمایه گذار و سهام دار این کارخانه بود، کارخانه را تعطیل کرد و از آن روز تاکنون اقدام عملی جهت راه اندازی این کارخانه صورت نگرفته است.

نوری در ادامه با ابراز گلایه از علمکرد مسئولین تاکید کرد: تاکنون هیچگونه پاسخ قانع کننده ای از جانب مسئولین و کسانی که حامی دولت هستند برای افکار عمومی نداشته اند.

وی در ادامه به مشکلات بیکاری جوانان دورود اشاره کرد و افزود: شهرستان دورود بالاترین درصد بیکاری در کشور را دارد.

رسانه های دولت پس از افتتاح این کارخانه که با حضور "رحمانی فضلی" وزیر کشور برگزار شد تا توانستند قلم در مدح و ستایش دولت چرخاندند و از کرامات این دولت خواندند که پروژه ای که پس از سالها راکد باقی مانده بود افتتاح شد!

ای کاش این کارخانه به اندازه ی همان گاو و گوسفندهایی که به رسم میزبانی مقابل جناب وزیر قربانی کردند برای این شهرستان مفید بود اما افسوس که اینچنین هم نبود.

مروری بر سخنان وزیر در افتتاح صنایع غذایی گهر دورود (7مرداد 1395)

رحمانی فضلی خطاب به حضار گفت: پول های خود را پس انداز کنید و پس انداز های خود را فعال کرده تا بانک ملی بعد از افتتاح سه فاز این پروژه بنگاه سازی کند و ما به کمک شما اینجا را سهامی عام می کنیم و آنوقت این کارخانه تماماً مختص به مردم دورود خواهد شد!

جناب وزیر! پروژه اندر خم یک فاز ماند؛ بهتر بود بر اساس توانایی ها و واقعیت ها خطابه هایتان را تنظیم می کردید که اگر چنین روزی مروری شد بر آنچه فرموده اید؛ سخنی برای پاسخ گویی باقی بماند.

رحمانی فضلی در ادامه با بیان اینکه افتتاح این بخش به همت بانک ملی انجام شده است گفت: باید تمام بخش ها و فاز های این مجموعه ی عظیم به سرعت انجام شود، چرا که بستر و همت مسئولین فراهم است! پس باید تلاش شود که هرچه سریعتر شاهد افتتاح بخش های دیگر این پروژه باشیم!

با نظر به اینکه جناب وزیر اعلام کردند بستر و همت مسئولین فراهم است پس نتیجه می گیریم علت تعطیلی کارخانه یک روز پس از افتتاح کم کاری مردم بوده است!
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز