رونوشت: رضا سراج در کانال نلگرامی @DrRezaSeraj نوشت:
سفرهای تبلیغاتی و روحانی به استانها در ایام نوروز و استفاده بیوقفه از آنتن صدا و سیما هم نتوانست مانع افزایش رای منفی روحانی شود. نتیجه یک پیمایش اجتماعی علمی که در 96/1/20 انجام شده نشان میدهد؛ آرای منفی روحانی به 40/2% رسیده است.
دلایل افزایش رای منفی روحانی
1⃣. گلهمندی مردم از حل نشدن مشکلات و گرانی
2⃣. عدم مدیریت بحران در ریزگرد، سیلاب و زلزله
3⃣. انکار وعدههای اساسی دولت از سوی روحانی
4⃣. کاهش قدرت خرید و بدتر شدن معیشت مردم
5⃣. تبلیغات اغراق آمیز دولت از طریق صدا و سیما
روند آرای منفی روحانی در چند ماه گذشته؛ مرداد 24% ، آذر 30% ، بهمن 35% ، اواسط اسفند 38% و در فروردین ماه 40% ، کاملا معنا دار شده است. در این روند، مردم عملا به شخص مورد نظر میگویند برو.
سفرهای تبلیغاتی و روحانی به استانها در ایام نوروز و استفاده بیوقفه از آنتن صدا و سیما هم نتوانست مانع افزایش رای منفی روحانی شود. نتیجه یک پیمایش اجتماعی علمی که در 96/1/20 انجام شده نشان میدهد؛ آرای منفی روحانی به 40/2% رسیده است.
دلایل افزایش رای منفی روحانی
1⃣. گلهمندی مردم از حل نشدن مشکلات و گرانی
2⃣. عدم مدیریت بحران در ریزگرد، سیلاب و زلزله
3⃣. انکار وعدههای اساسی دولت از سوی روحانی
4⃣. کاهش قدرت خرید و بدتر شدن معیشت مردم
5⃣. تبلیغات اغراق آمیز دولت از طریق صدا و سیما
روند آرای منفی روحانی در چند ماه گذشته؛ مرداد 24% ، آذر 30% ، بهمن 35% ، اواسط اسفند 38% و در فروردین ماه 40% ، کاملا معنا دار شده است. در این روند، مردم عملا به شخص مورد نظر میگویند برو.