۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵

برانکو: باید مرزی برای شوخی وجود داشته باشد

کد خبر : ۳۵۹۸۴۱
صراط: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید بازیکنانش به او این اطمینان را می‌دهند که بازی باکیفیتی را به عنوان یک قهرمان مقابل پدیده ارائه دهند.

به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در نشست خبری بازی تیمش برابر پدیده حضور یافت و درباره این دیدار اظهار کرد: این بازی برای ما خاص است. این نخستین بار است که در خانه خودمان و به عنوان قهرمان مقابل حریف حاضر می‌شویم. انتهای این بازی برای‌مان جشن قهرمانی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: با چنین وضع و حال و هوایی که وجود دارد، ممکن است کیفیت بازی‌مان مانند همیشه نباشد. البته من به بازیکنانم اعتقاد دارم و آن‌ها هستند که به من این اطمینان را می‌دهند که به عنوان یک قهرمان مقابل هواداران ارائه دهیم.

برانکو در ادامه گفت: تلاش می‌کنیم که پدیده را شکست دهیم تا مراسم قهرمانی را با برد جشن بگیریم. البته احترام زیادی برای حریف قائلیم چون در یک ماه اخیر نتایج خوبی گرفته و تیم باثبات و باکیفیتی بوده است. بعد از بازی با پدیده، بلافاصله به عمان می‌رویم و دوست داریم که قبل از آن با هواداران جشن بگیریم تا به این شکل از آن‌ها که یار دوازدهم‌مان بودند قدردانی کنیم. انتظار داریم ورزشگاه آزادی فردا پر باشد.

او در ادامه گفت که تمام بازیکنان تیمش برای دیدار فردا سالم هستند و فقط محسن مسلمان محروم است.

سرمربی پرسپولیس درباره صحبت‌های چند بازیکن پرسپولیس که باعث ناراحتی محمود خوردبین و جلال حسینی شده بود هم گفت: همیشه باید مرزی برای شوخی وجود داشته باشد. در این زمینه هر کس نگاه خودش را دارد. آنچه مهم است اینکه بازیکنان قصد و غرض بدی نداشتند اما با این حال با آن‌ها صحبت خواهم کرد.

او درباره جذب بازیکنان جدید برای فصل آینده هم گفت: بعد از بازی با الهلال آنالیز تیم را شروع می‌کنیم و بر اساس پتانسیل‌ها و نیازهای تیم به صورت جدی در این زمینه کار خواهیم کرد.