۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۷

جایگزین رئیسی در هیأت نظارت بر انتخابات کیست؟

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان تهران گفت: یک روز پس از استعفای حجت الاسلام رئیسی از هیات مرکزی نظارت بر انتخابات، فرهاد رهبر نیز از عضویت در هیأت نظارت بر انتخابات استان تهران استعفا داد که استعفا پذیرفته و جایگزین وی نیز مشخص شد.
کد خبر : ۳۶۰۱۳۸
صراط:رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان تهران گفت: یک روز پس از استعفای حجت الاسلام رئیسی از هیات مرکزی نظارت بر انتخابات، فرهاد رهبر نیز از عضویت در هیأت نظارت بر انتخابات استان تهران استعفا داد که استعفا پذیرفته و جایگزین وی نیز مشخص شد.

به گزارش روابط عمومی شورای نگهبان، محمد حسن صادقی مقدم رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان تهران اظهار داشت: یک روز پس از استعفای آقای رئیسی عضو هیات مرکزی نظارت بر انتخابات، آقای فرهاد رهبر، نیز از عضویت در هیأت نظارت بر انتخابات استان تهران استعفا داد.

وی یادآور شد: در پی تقدیم استعفای وی، هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات، این استعفا را پذیرفت و همزمان نصر اصفهانی را به جای وی به عنوان عضو هیأت نظارت بر انتخابات استان تهران، برگزید.

گفتنی است؛ برخی از رسانه های معاند، همراهی آقای رهبر با آقای رئیسی در مراجعه به ستاد انتخابات کشور و عضویت او در هیأت نظارت بر انتخابات استان تهران را فرصتی برای بهانه جوئی یافته بودند.